23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

BNP Paribas Cardif Türkiye, BES katılımcısını Müşteri İletişim Merkezi ile bilinçlendiriyor

bnpemekBNP Paribas Cardif Emeklilik,kurduğuMüşteri İletişim Merkezi (MİM)ile Bireysel Emeklilik Sistemi (BES) hakkında en güncel ve değerli bilgileri katılımcılarla paylaşıyor. Müşteri İletişim Merkezi içinde yer alan Geri Kazanım Ekibi ise “Zoru başarırız, imkansız zaman alır” sloganıyla müşteri tutundurma ve geri kazanım çalışmalarını yürütüyor. Sistem’den erken çıkışların azalmasında önemli bir görev üstlenen Geri Kazanım Ekibi, BES katılımcılarını gerek portföyleri gerekse yeni düzenlemeler hakkında doğru ve zamanında bilgilendirme görevini üstleniyor. BES katılımcılarının sağlıklı karar vermelerine yardımcı olan ekip, müşteri memnuniyetinin artmasında da çok önemli rol oynuyor.

Katılımcıların ihtiyaçlarına uygun çözümler

BNP Paribas Cardif Emeklilik, “2012 Bireysel Emeklilik Sistemi’nde Kayıp Müşteriler Araştırması” ile 2013 Baykuş Ödülleri kapsamında Usta Baykuş ödülü kazandı. Bu araştırmadan elde ettiği verilere dayanarak Sistem’den olası çıkışlara karşı strateji ve aksiyonlar hazırlayan şirket, Geri Kazanım Ekibi’nin çalışmalarıyla belirlenen bu planları hayata geçiriyor. BNP Paribas Cardif Müşteri İletişim MerkeziGeri Kazanım Ekibi, Sistem’den ayrılmak isteyen katılımcıları arayarak çıkış sebeplerini öğreniyor, yeni düzenlemeler sonrasında BES’in avantajları ve devlet katkısı uygulaması konularında katılımcılarla iletişime geçiyor. Katılımcıların ihtiyaçlarına yönelik uygun çözümler sunan ekip, BES katılımcılarının Sistem’de daha uzun süre kalmalarını sağlamaya çalışıyor.

Birbirleriyle sürekli etkileşim halinde olan ekip üyeleri hedefe odaklı bir şekilde ve tatlı bir rekabet anlayışıyla çalışıyor. Ekibin motivasyonunu artırmaya yönelik olarak günün birincileri çeşitli hediyeler kazanırken, haftanın en yüksek fon oranını yakalayan üyeleri ise birim müdürleri tarafından yemeğe çıkartılıyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER