23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

BNP Paribas Cardif Emeklilik müşterilerini dinliyor

Ürün ve hizmet kalitesini artırma yönünde içgörüler elde etmeyi hedefleyen buluşmada, BNP Paribas Cardif Emeklilik’in müşteri odaklı iletişim aktiviteleri ve dijital pazarlama araçları hakkında bilgilendirme yapılarak internet şubesi ve mobil uygulaması tanıtıldı.

Müşteri odaklı hizmet anlayışını benimseyen BNP Paribas Cardif Emeklilik, periyodik aralıklarla gerçekleştirdiği “Müşteri Konseyi” buluşmasını Feriye Sarayı İstanbul’da düzenledi. TEB Yatırım Strateji Başkanı Işık Ökte’nin de konuşmacı olarak yer aldığı ve Bireysel Emeklilik katılımcılarının davetli olduğu toplantının gündem konuları piyasalar ve BNP Paribas Cardif Emeklilik Fon performansları olurken; müşterilerin deneyim, beklenti ve talepleri dinlendi. Ürün ve hizmet kalitesini artırma yönünde içgörüler elde etmeyi hedefleyen buluşmada, BNP Paribas Cardif Emeklilik’in müşteri odaklı iletişim aktiviteleri ve dijital pazarlama araçları hakkında bilgilendirme yapılarak internet şubesi ve mobil uygulaması tanıtıldı.

Sertsöz: Müşteri odaklı hizmet anlayışı    

Konuyla ilgili bilgi veren BNP Paribas Cardif Banka Sigortacılığı Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Sertsöz, “Kurum olarak müşterilerimizin eğilimlerini en doğru şekilde anlamayı ve faaliyetlerimizi bu yönde geliştirmeyi çok önemsiyoruz. ‘Müşteri Konseyi’ etkinliklerimizi de müşteri odaklı hizmet anlayışı olarak tanımladığımız bu yaklaşım doğrultusunda sürdürüyoruz. Buluşmalardan edindiğimiz içgörülerle, fark yaratan çok hizmete imza attık. Bundan sonraki süreçte de katılımcılarımızın sesine kulak vermeye, beklentileri yönünde değer yaratmaya devam edeceğiz.” şeklinde konuştu.

 

 

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER