AIG Sigorta ile işbirliği anlaşması imzalayan Bimeks, Biterfi hizmet paketi ile sattığı ürünler için müşterilerine “Kazaen Zarara Uğrama ve Hırsızlık Sigortası” hediye ediyor.
AIG Sigorta ile yaptığı işbirliği anlaşması ile Bimeks, sattığı tablet ve cep telefonu gibi ürünleri çalınma, kırılma, su dökülmesine maruz kalma gibi istenmeyen durumlara karşı müşterilerini sigorta ettiriyor. Kazaen Zarara Uğrama ve Hırsızlık Sigortası paketi, 15 Mayıs’tan itibaren Bimeks mağazalarında müşterilerle buluşacak. Hizmetten, Bimeks’ten Biterfi hizmet paketi satın alanlar yararlanabilecek. “Kazaen Zarara Uğrama ve Hırsızlık Sigortası” adı altında Biterfi ile birlikte ücretsiz verilecek olan hizmet, ürünün faturalandığı tarihten itibaren bir yıl boyunca geçerli olacak.
AIG Sigorta Genel Müdürü Ayşe Figen Gardet de Türkiye pazarına girdikleri 1976 yılından beri daima yenilikçi ve öncü ürünlerle sektörün gelişimine katkıda bulunduklarını, farklı ihtiyaçlara yönelik özel çözümler sunmayı prim hacminin önünde bir öncelik olarak gördüklerini söyledi.
Gardet, sözlerine şöyle devam etti: “Bimeks’in AIG Sigorta’yı tercih etmiş olması ve ortak paydamız olduğuna inandığım müşteri odaklı hizmet anlayışımızı sunabilme imkânı oluşturmasından ötürü son derece memnunuz. Başta değerli müşteriler olmak üzere tüm taraflar için verimli ve faydalı bir süreç olmasını diliyorum.”
‘Müşterimize sağladığımız fayda ve konfor artacak’
Bimeks Başkan Yardımcısı Dr. Ahmed Akgiray, şirket olarak önceliklerinin müşteriye rahatlık, konfor ve güven sunmak olduğunu belirterek “Yeni nesil perakende sadece fiyat rekabetinden ibaret olmayacak. Bimeks olarak temel önceliğimiz müşteriye istediği ürünü, ihtiyaç duyduğu zamanda ve söz verdiğimiz şekilde ulaştırmaktır” dedi.
Tüketicilerin bir ürün satın alırken azami faydayı elde etmelerini sağlayacak hizmet paketleri tasarlayıp müşterilerinin tercihine sunduklarını söyleyen Akgiray “Biterfi de bunlardan biri… AIG Sigorta ile imzaladığımız işbirliği anlaşması, müşterimize sağladığımız fayda ve konforu artıracak” şeklinde konuştu. Bimeks’in, stratejisini uzun vadeli ve sürdürülebilir fayda üzerine kurduğuna dikkat çeken Akgiray, Perakende’nin geleceğinin fiyat savaşlarıyla değil, tüketiciye sunulan toplam ve sürdürülebilir fayda ile şekilleneceğine vurgu yaptı. Akgiray, “Bimeks omnichannel-çoklu kanal perakendecilikte öncü ve yenilikçi uygulamalarını sürdürecek. Bizi izlemeye devam edin” dedi.
Bimeks, geçtiğimiz yılsonunda başlattığı yeni pazarlama iletişimi ile Biterfi, Bidakka, Bikazançlı, Biuçuş gibi hizmet paketlerini müşterilerinin tercihine sunuyor. Bimeks müşterileri, mağaza ve web’den yaptıkları bütün alışverişlerde, sektördeki ilk ve tek uygulama ile “Bipara” kazanıyorlar ve biriktirdikleri Bipara’ları ürün kısıtlaması olmadan Bimeks alışverişlerinde kullanabiliyorlar. 2015 yılını 1,6 milyar TL ciro ile sektörün önünde kapatan Bimeks bu yıl da satışlarını yüzde 20 artırmayı hedefliyor.
Milliyet