24 Aralık 2024, Salı
spot_img

BES’ten ayrılmadan önce bir daha düşünün!

Bireysel emeklilik ile geleceğini güvence altına almak isteyen, fakat daha sonra sistemden ayrılmaya karar veren tüketiciler, emeklilik sözleşmelerinin genel ve özel şartlarını okumuyor. Sistemden ayrılma durumunda ise gerçekleşen kesintilerden şikâyet ediyor.

Sigortalı ile sigortacı arasında yaşanan anlaşmazlıklar, tüketiciler tarafından çeşitli mecralarda dile getirilebiliyor. Hayat dışı (elementer) sigortalardan farklı olarak hayat ve bireysel emeklilik ürünlerinde de sıkıntı yaşadıklarını dile getiren sigortalılar, yanlış şirket ya da sigorta ürününün seçilmesi, genel ve özel şartların okunmaması gibi durumlardan yakınıyorlar.

bireysel-emeklilik_8302Sigortalılar genellikle, sözleşmelerini çok küçük yazılar olduğu için okumadıklarını ve sözleşmede yazan şartları sözle duymadıklarından, bireysel emeklilik sözleşmesini sonlandıramadıklarından, Bireysel Emeklilik Sistemi’nden (BES) ayrılma durumunda yapılan stopaj, giriş aidatı ve devlet katkısı kesintilerinden, emeklilik taleplerine gecikmeli olarak karşılık verilmesinden şikâyet ediyorlar.

Küçük birikimlerle daha rahat bir hayat yaşamanızı sağlayan bireysel emeklilik ile ilgili bir memnuniyet veya şikâyetiniz sigorta şirketlerinin müşteri ilişkileri departmanları tarafından tek tek inceleniyor ve ilgili kişiye bir geri dönüş sağlanıyor. Sigortalılarının memnuniyetini sağlamak ve sıkıntılarını çözüme kavuşturmak için her başvuruya cevap veren sigorta şirketleri ise bu şekilde müşterilerinin güvenini kazanıyor, onlara en iyi hizmeti vermeye çalışıyor.

Sigortasikayeti.com.tr’de tek tıkla
şikayetler şirketlere ulaşıyor

Tam bu noktada SigortaMedya, şikâyet platformu sigortasikayeti.com.tr ile sigortalı ve sigortacı arasında iletişim köprüsü kuruyor. Sigortalılar, şikâyetlerini yazıyor; SigortaMedya ise sorunların en kısa sürede çözülmesi için şikâyetleri, platforma kurumsal üye sigorta şirketlerine ulaştırıyor. Böylelikle sigortalılar zaman kazanırken, sigorta şirketleri de müşteri memnuniyeti yakalamış oluyor. Sigortalının, şikâyetlerini çözüme kavuşturulması için yapması gereken tek şey ise “şikâyet yaz” butonuna tıklamak ve gerekli bilgileri girerek başvurusunu tamamlamak.

 

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER