21 Aralık 2024, Cumartesi
spot_img

"Bazı şirketler trafik poliçesi kesmemeli"

cemal ererdiAxa Sigorta CEO’su Cemal Ererdi, Hazine’nin sigorta şirketleri arasında eşit yaklaşım sergilemediğine, bunun sektörde sorun yarattığına dikkat çekerek bazı şirketlerin trafik poliçe kesmemesi gerektiğini söyledi.

SİGORTALI / ÖZEL HABER

Axa Sigorta ve Türkiye pazarı hakkında değerlendirmelerde bulunan Axa Sigorta CEO’su Cemal Ererdi, Hazine’nin şirketler arasında eşit şartlar sağlayamamış olmasının sektörde sorun yarattığını ve bu sorunun Sigortacılık Genel Müdürlüğü’nün bağımsız bir yapısının olmamasından kaynaklandığını söyledi. Ererdi, sözlerine şöyle devam etti: “Bazı orta ve küçük ölçekli şirketler bizimle pazarda rekabet etmeye çalışıyor. Hatta bazen bizim işlerimizi de aldıkları oluyor. Fakat rücu işlemleri sonrasında bize ödemelerinin ertelenmesi için ricada bulunuyorlar. İşin altından kalkamayacaksan o zaman neden böyle bir yarış içerisindesin diye sormak gerekiyor. Hazine yükümlülüklerini tam olarak yerine getirmeyen bu şirketlerin belirli bir miktardan fazla trafik poliçesi kesmesine engel olmak gerekiyor.”

Mayıs ayını 100 milyon kâr ile kapattık
Ererdi, Fransa’daki yönetimin de Axa Sigorta’dan memnun olduğunu, ayrıca buradaki uygulamalarının örnek alındığını belirterek, “Mayıs ayını 100 milyon kâr ile tamamladık. Yılsonu için hedefimiz ise 200-250 milyon. Bu mümkün, çünkü geçtiğimiz yılda kârımız 210 milyon civarındaydı” dedi.

BES için banka kanalı olan şirket alabiliriz
Axa Hayat Emeklilik istikrarlı büyümesini sürdürdüğünü belirten Ererdi “Axa Hayat Emeklilik emin adımlarla ve istikrarlı olarak büyüyor ve bizim istediğimiz şekilde bir fon büyüklüğüne geldi. Fakat piyasadaki fırsatlara da bakıyoruz diğer taraftan. Fakat bireysel emeklilik pazarında umduğunu bulamayan, piyasadan çıkmak isteyen banka satış kanalı olan şirketler olursa ilgilenebiliriz” dedi.

Axa, hasar ödemesinde sektörün öncüsü
Sigorta Denetleme Kurulu’nun hasar servisi ile ilgili raporlarının ellerine ulaştığını söyleyen Ererdi, “Sektörde hasar ödemesi gün sayısı 45, bizim ise 25 gün. Şirket olarak bu sonuçtan çok memnunuz. Şimdi önümüzde bir proje var. Bu projeyle 25 günün de altına inmeye çalışacağız” dedi. Ererdi, önümüzdeki dönemlerde yaptıklarının daha değerli olacağını da sözlerine ekledi.

  1. Sayın Cemal ERERDİ diğer şirketleri piyasan silme düşünceniz tekelci oligopol rekabet ve piyasa rekabet uğruna gerçeklesen trafik sigortalarında tutarsızlık sizlerin öncülüğünde gerçekleşmişti. Şu anki durum ortadır Bunu düzeltmek yerine kasko ve trafiği birleştirme konusunda fikirler verseniz daha memnun oluruz.
    Rekabet ortamı zaten diğer şirketleri iflasa yönlendiren bir gelişmeydi.
    Bunları düzeltmek zor bir şey değil. Dünyada sigortacılık nasıl yapılıyor bir kaç örnekle
    Ülkemize uyarlanarak geliştirilebilir ancak biz hala kulağımızı ters taraftan tutmaya devam ediyoruz nedense acentelerin değil şirket ceoların düşünceleri magazinel oluyor.
    Sonuç ortada ters yönden gitmeye devam ediyoruz seneler oldu aksaklıklar ve tutarsız gelişmeler hala devam ediyor…

  2. SAYIN CEMAL BEY, Ne güzel karlılığınızdan bahsediyorsunuz, trafik sigortası tazminatlarında sizin elinize düşenin vay haline, 21.12.2013 tarihinde 19876392690tc. Ahmet çetin vefat ediyor. 3 çocuk bir eş kalıyor, siz 144.000.- tl veriyorsunuz. biz bağımsız aktüere hesaplattırıyoruz, 414.000.- tl tazminat ödenmesi çıkıyor. nisan ayında yaptığımız yazılı itirazımıza cevap bile vermiyorsunuz. hangi 25 günden bahsediyorsunuz. limitiniz 250.000 tl. Fransa da olsa BU KONU PAZARLIK KONUSU olabilirmiydi. Burası Türkiye. hesap böyle olunca sizin KAR etmenizden daha doğal ne olabilir.

  3. genede en düzgün şirketlerden biri bugüne kadar en azından acenteyi hiçe sayacak bir çabası olmadı 3 paralık genarali sigorta gibi ve internet satışının karşısında olduğunuda net bir şekilde söyledi daha ne yapsın önceden axa sevmezdim ama bu düşüncelerinden dolayı tebrik edrim cemal beyi

  4. Sayın Cemal Ererdi bu kadar ucuz trafik poliçesi yapıp da nasıl bu kadar karlı olunduğu sorulmalı, ayrıca hasar yapan araçların yenilemesinde ya sistem hatası ya da oldukça yüksek primlerde sizin amacınız insanların yanında olmak değil kar yapmaktır. bu da başarısızlık getirecektir.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER