AXA Sigorta, Campaign Türkiye Agency & Brand of the Year 2018’de altın ödülü alarak sigorta sektöründe “Brand of the Year” (Yılın Markası) seçildi.
AXA Sigorta, Campaign Türkiye Agency & Brand of the Year 2018’de pazarlama ve iletişim alanındaki başarılı çalışmalarıyla altın ödülü alarak; sigorta sektöründe “Brand of the Year” seçildi.
Markaların yıl boyunca gerçekleştirdikleri pazarlama ve iletişim çalışmaları ile kazandıkları ödüllerin; dünya çapında denetim ve danışmanlık hizmeti veren PricewaterhouseCoopers (PwC) tarafından değerlendirildiği “Agency & Brand of the Year” ödülleri; Campaign İngiltere ile Campaign Asya Pasifik’in 25 yıldır düzenleniyor. Türkiye’de ise geçtiğimiz yıldan bu yana gerçekleştirilen ödüller; başvuru sistemi olmaksızın farklı sektörlerdeki tüm oyuncuların çalışmalarını değerlendirmeye alıyor.
AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan; gerçekleştirdikleri tüm pazarlama çalışmalarını değerlendiren bu ödüle layık görülmekten gurur duyduklarını ifade etti.
Ödeyenden Çözüm Ortağına Dönüşüm
İşcan, “AXA olarak işimiz insanları, kıymet verdikleri tüm varlıklarını ve hayallerini sigorta güvencesiyle korumak, hayallerine giden yolda onları desteklemek. Bu yüzden tüm işlerimizin odağına müşterilerimizi alarak ‘Ödeyenden Çözüm Ortağına Dönüşüm’ felsefesiyle ilerliyoruz. Aynı bakış açısını pazarlama ve iletişim çalışmalarımıza da uyguluyoruz” dedi.
İletişim çalışmalarıyla sigorta farkındalığının artırılmasına da katkı sağladıklarını belirten İşcan, şunları söyledi:
“Çabalarımızın iletişim ve pazarlama sektörünün önde gelen kurumları tarafından takdir edildiğini görmek mutluluk verici. Bu yıl hayata geçirdiğimiz ve müşterilerimizin hayallerini gerçekleştirmeleri için yanlarında olduğumuzun altını çizen ‘Know You Can’ iletişim kampanyasının da aynı etkiyi yaratacağına eminim.”