2 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

AXA Sigorta’ya ödül yağdı

AXA Sigorta, ürün, hizmet ve pazarlama faaliyetleriyle iş dünyasının önemli ödüllerinin sahibi olmaya devam ediyor.

AXA, Sardis Awards’ta Ürün ve Hizmet İnovasyonu kategorisinde altın; InstaChamp’ta birincilik ve W3 Awards’ta Yol Güvenliği ve Görsünler filmi ile üç ödül aldı. Stevie İş Ödülleri’nde ise 1.’lik ve 3.’lük elde eden AXA, toplamda 7 ödülün sahibi oldu.

AXA Sigorta, ürün, hizmet ve pazarlama faaliyetleriyle iş dünyasının önemli ödüllerinin sahibi olmaya devam ediyor. AXA Sigorta, ilk olarak finans sektörünün en iyilerinin yarıştığı Sardis Awards’ta sektörde fark yaratan ürünlerden biri olan ve Türkiye’de; ilk ve tek kişiselleştirilmiş ürün fiyatlandırılması sunan; AXA GO ürünü ile Ürün ve Hizmet inovasyonu/Sigorta Şirketleri kategorisinde birinci olarak Altın Sardis ödülünün sahibi oldu.

AXA Sigorta, kadının toplumdaki tartışılmaz gücünü yansıtan çalışmalarından biri olan ‘Görsünler’ filmi ve ‘Telefon Kazasına Son’ sosyal sorumluluk kampanyasını duyurduğu; cep telefonu kullanımı nedeniyle yaşanan trafik kazalarına dikkat çeken ‘Yol Güvenliği’ filmleriyle de uluslararası dijital pazarlama yarışmalarından biri olan W3 Awards’ta bir altın; iki gümüş olmak üzere üç ödül birden kazandı.

27.5 milyon gösterim

Son olarak MediaCat ve Instagram Türkiye ortaklığıyla hayata geçirilen InstaChamp Ödülleri’nde, tüm dijital mecralarda yayınlanan ve 27.5 milyon gösterimle herkesin beğenisini kazanan AXA Sigorta ‘Retro Reklamlar Serisi’ filmleriyle birincilik ödülünün sahibi oldu. AXA Sigorta Cep Telefonu Sigortası, Sağlık Sigortası; Kasko ve Konut Sigortası ürünlerini 80-90’ların reklamları gibi hazırlayarak izleyicinin dikkatini çekmeyi başardı.

2019 Stevie İş Ödülleri’nden de iki ödül

AXA Sigorta’ya iki ödül de 16.’sı düzenlenen 2019 Stevie İş Ödülleri’nden geldi. AXA Sigorta, mizahtan güç alarak sigorta güvencesi altında yaşamanın önemini anlatan iletişim kampanyası “Kıymetini Kaybetmeden Bilenlere” ile “Ürün Satışına Yönelik Kampanya” kategorisinde ödül töreninin gerçekleştirildiği Viyana’dan altın Stevie ile döndü.

Kampanya jüriden “Sigorta farkındalığına katkı sağlarken marka imajını da pekiştiren güçlü bir stratejiye sahip” yorumunu aldı. AXA Sigorta ayrıca Altınordu Futbol Kulübü ile gerçekleştirdiği ve sadece bir sponsorluk anlaşması olmanın ötesine geçen “Değerler Ortaklığı” çalışması ile de “En İyi PR Kampanyası” kategorisinde bronz Stevie kazandı.

AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, ürün ve hizmetlerinin arkasında en önemli itici güç olan yenilikçiliğin iletişim çalışmalarına da yansıdığını söyledi.

“Sigortacılık adına yaptığımız her işte, attığımız her adımla fark yaratmak parolamız. AXA markasının gücünü artırmakla kalmayan, aynı zamanda sigortalılık bilincinin artırılmasına da katkı sağlayan iletişim çalışmalarımız ve toplumsal hayat için değer yaratan projelerimize bu bakış açısını yansıtmayı sürdüreceğiz” diyen İşcan, şöyle konuştu:

Değerler Ortağı

“İyi Birey, İyi Vatandaş, İyi Futbolcu yetiştirme hedefiyle çalışan Altınordu değerlerinin güçlenerek yaşaması, geleceğe taşınması ve yeni nesillerin de hayatına dokunması için kulübümüzün değerlerine ortak olduk. AXA Sigorta olarak Altınordu Futbol Kulübü sponsorluğumuzu da ‘Değerler Ortağı’ olarak adlandırıyoruz. Bu vesileyle bu ödüllerde emeği geçen tüm çalışma arkadaşlarımıza teşekkürlerimi sunuyorum.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER