23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Axa’dan 2016’da 3,6 milyar TL prim üretimi

Axa Sigorta geçtiğimiz yılı 3,6 milyar TL prim üretimi ile kapattı. Prim üretiminde yüzde 16 oranında artış yakalayan Axa, 2016 yılında 103 milyon lira net kar elde etti.

Guillaume Lejeune
AXA Sigorta CEO’su Guillaume Lejeune

Axa Sigorta 2016 yılı finansal sonuçlarını açıkladı. 2016’da 3,6 milyar TL prim üretimi gerçekleştiren şirket, üretimini geçen seneye göre yüzde 16 artırarak iki haneli büyüme rakamlarını yakaladı. En önemli gelişimi ise karlılıkta göstererek 2016 yılını 103 milyon lira net kar ile kapattı. Axa Sigorta sektörde, yenilikçi ürünler geliştirme, yaygın dağıtım ağı, dijital uygulamalar gibi müşteri odaklı uygulamaların yanı sıra fiyatlandırma, risk yönetimi gibi teknik konulardaki çağdaş ve öncü uygulamaları ile dikkat çekiyor.

Axa Sigorta, özellikle tamamlayıcı sağlık sigortasındaki öncü konumu ve oto sigortalarındaki yüksek pazar payı ile sektörün en güçlü şirketlerinden biri olarak yer alıyor.

Global birikimini faaliyet gösterdiği tüm ülkelerde müşterisinin kullanımına modern ve yenilikçi ürün ve hizmetler olarak sunan, hizmet kalitesini sürekli artıran Axa, 2017 yılında piyasaya tüm branşlarda yeni fikirler ve dijital uygulamalar getirmeyi hedefliyor. Şirket, dağıtım ortakları ile güvene dayalı ilişkisini ve piyasanın dinamikleri konusundaki ortak anlayışını geliştirerek büyümeye devam etmeyi ve karlılığını artırmayı amaçlıyor.

Lejeune: Müşteri memnuniyet oranımız %85,2

Axa Sigorta CEO’su Guillaume Lejeune yaptığı açıklamada tüm ekiplerin bağlılığı ve çalışmaları sayesinde 2016 yılında güçlü bir performans gösterdiklerini ve hedeflerini gerçekleştirdiklerini belitti. Lejeune, şöyle devam etti: “Müşterilerimize ve acentelerimize sağladığımız hizmetin kalitesi konusunda kendimizi sürekli geliştiriyoruz. Yıllardır elde ettiğimiz yüksek müşteri ve acente memnuniyet skorlarımız da bu gelişimi doğruluyor.  Yüzde 85,2 gibi çok yüksek bir müşteri memnuniyeti oranına sahibiz, net tavsiye skorunda pazar birincisi olarak yer alıyoruz. Dijital teknolojinin iş süreçlerinde daha yoğun ve etkin kullanımının yanı sıra özellikle müşteriye dokunduğumuz noktalarda kaydettiğimiz gelişmelerle, henüz proje aşamasındaki çok sayıda inisiyatifi bu yıl içinde birer birer devreye almayı planlıyoruz.”

Son aylarda uygulamaya alınan MyAXA ve Axa Sağlığım mobil uygulamalarının müşterilerin hayatlarını kolaylaştırmak adına önemli katkılar sağlayacağını öngören Lejeune, “2017 yılı ve sonrası için Axa Sigorta ekibinin ve dağıtım ortaklarının yenilik ve adaptasyon yeteneklerini çok daha güçlü bir noktaya taşıdığını görmekten büyük mutluluk duyuyorum. Orta vadeli hedeflerimizde sigorta sektörünün Türkiye’deki gelişimine katkıda bulunmaya devam etmek ve insanları daha iyi bir hayat yaşamak için güçlendirmek var. Elde ettiğimiz bu başarı için tüm acentelerimize, müşterilerimize ve çalışanlarımıza teşekkür ederim” dedi.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER