DenizBank şubelerindeki müşterilerin cep telefonlarına, iBeacon teknolojisi sayesinde Axa Sigorta’nın Sağlığım Tamam Sigortası’nın detayları, fiyat bilgileri mesaj ile gönderiliyor. Axa Sigorta Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Başkan ve İcra Kurulu Üyesi Özer Şimşek, bu stratejik iş birliği sayesinde potansiyel müşterilere daha etkin bir şekilde ulaşabildiklerini ifade etti.
Axa Sigorta, stratejik iş ortaklarından DenizBank ile başlattığı yeni uygulamasıyla dijital alanda bir ilke imza attı. DenizBank’ın şubelerinde iBeacon teknolojisini kullanan ilk sigorta şirketi olan Axa Sigorta, ürünleriyle ilgili fiyat bilgilerini DenizBanklılara bluetooth teknolojisini kullanarak ulaştırmaya başladı.
Uygulama kapsamında şu an için DenizBank’ın mobil uygulamasına sahip kullanıcıların mobil cihazlarına DenizBank şubelerine girdiklerinde Axa Sigorta’nın ürünlerinden ‘Sağlığım Tamam Sigortası’ ile ilgili bilgi ve fiyat detayları gönderiliyor. Bu sayede müşterilerin hem sigorta konusunda bilinçlenmesine katkı sağlanıyor hem de kendilerinin ve ailelerinin sağlığını korumaya yönlendiren bir mesaj fiyat avantajı ile sunuluyor.
“Dijitalleşmeye adapte olan değil, katkıda bulunan bir vizyona sahibiz”
Axa Sigorta Pazarlama ve Satıştan Sorumlu Başkan ve İcra Kurulu Üyesi Özer Şimşek, “Axa Sigorta olarak hayata geçirdiğimiz inovasyonlarla müşterilerimize hızlı ve kolay hizmetler sunuyoruz. Acentelerimize özel mobil uygulamanın geliştirilmesi, sigorta poliçelerinin iPhone Passbook’a aktarılması ve acentelerimizin dijital dönüşümün bir parçası haline gelmesi için Bahçeşehir Üniversitesi iş birliğiyle dijital eğitimler düzenlenmesi gibi sektörümüzde birçok ilke imza atmıştık. Bu alanda yeni öncülükler yapmayı da sürdüreceğiz. Çünkü dijitalleşmeye adapte olan değil katkıda bulunmaya odaklı bir vizyona sahibiz. İş ortaklarımızdan DenizBank ile hayata geçirdiğimiz en güncel çalışmamız da bu inovatif yaklaşımımızın bir yansıması” dedi.
Artık cihazların birbiri ile iletişim kurduğu nesnelerin interneti olarak adlandırdığımız dönemde yaşadığımızı belirten Şimşek, “Axa olarak biz de bu dönemin tanıdığı olanakları daha hızlı ve kişiselleştirilmiş hizmetler sunmak için değerlendiriyoruz. Dijitalleşme vizyonumuzla birebir örtüşen iBeacon teknolojisi sayesinde potansiyel müşterilerimize de daha etkin bir şekilde ulaşabiliyoruz” ifadelerini kullandı.
“Yenilikçi çalışmalarımız artarak sürecek”
DenizBank Perakende Bankacılık Grubu Genel Müdür Yardımcısı Oğuzhan Özark iş birliğinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek, “Mobil ve dijital platformların insan hayatını kolaylaştıran nimetleri ve bu alanda hızla değişen trendler, ürün ve hizmet yelpazemizi şekillendirmek, müşterilerimizin hayatına daha fazla değer katmak konusunda bankamızın yol haritasını belirliyor. Tanıklık ettiğimiz insanlığın dördüncü dönüşümü, yaşamlarımızı kolaylaştırmaları için birbiri ile konuşan nesnelerin çağına doğru yelken açıyor. DenizBank olarak biz de yenilikçi uygulamalarımız ve bu yönde imza attığımız iş birliklerimiz ile müşterilerimizin yüzünü güldürmeyi hedefliyoruz. Axa Sigorta ile gerçekleştirdiğimiz anlaşma ile iBeacon teknolojisi sayesinde şubelerimizde müşterilerimizin cep telefonlarına Sağlığım Tamam Sigortası detaylarını belirten mesaj gönderiliyor ve bu konuda ilk elden bilgi sahibi olmalarını sağlıyoruz. Yenilikçi çalışmalarımız artarak sürecek” dedi.
iBeacon Hakkında:
Bluetooth Low Energy (BLE) teknolojisini kullanan iBeacon cihazı, radyo, Wi-Fi frekanslarına benzer bir frekans aralığına sahip bulunuyor. Açık alanda 50 metreye kadar iletişim sağlayabilen cihaz, akıllı telefonlardaki bir mobil uygulama ile etkileşime geçebiliyor. Cihaz bu etkileşim esnasında, kendi ID bilgisini, etkileşim kurduğu telefona olan uzaklığını ve batarya bilgisini gönderiyor. Akıllı telefonundaki bluetooth simgesini açık olarak konumlandıran kullanıcılar, iBeacon cihazı yoluyla iletilen mesajları alabiliyor.