AXA Sigorta’nın Trakya acenteleriyle yaptığı toplantıda konuşan Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, acentelerin çözüm ortağı olacaklarını söyledi.
AXA Sigorta’nın Trakya acenteleriyle yaptığı toplantıda konuşan Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, acentelerin çözüm ortağı olacaklarını söyledi. Sektördeki gelişmelerin ve gelişim alanlarının değerlendirildiği toplantıda; AXA acenteleri de toplantıda beklenti ve taleplerini aktarma fırsatı buldu.
AXA Sigorta, bölge toplantıları kapsamında Trakya’daki acenteleriyle Çerkezköy’de bir araya geldi. Sektördeki gelişmelerin ve gelişim alanlarının değerlendirildiği toplantıda, acentelerle gelecek planları paylaşıldı. AXA acenteleri de toplantıda beklenti ve taleplerini aktarma fırsatı buldu.
Toplantı, Çerkezköy’de Tokoçin Restaurant’ta 29 Ağustos’ta 12.30-15.00 saatleri arasında düzenlendi. Toplantıya AXA CEO’su Yavuz Ölken; AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firüzan İşcan ve AXA Sigorta Bakırköy Bölge Müdürü Zafer Atilla; sigortacılık alanında yapılan yeni düzenlemeler hakkında bilgi verdi. Toplantıya ayrıca AXA Sigorta Bölge Müdürleri Levent Yıldırım, Bölge Müdür Yardımcısı Serpil Özhan ile Bölge Satış Temsilcileri Işıl Keskinoğlu ve Recep Kahraman da hazır bulundu.
AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, acentelerle yeni gelişme alanlarını; acente verimliliğini artırmaya yönelik uygulamaları ve AXA ile acenteler arasında süregelen ilişkilerin devamlılığı için planlarını paylaştı. Geçen yıl gerçekleştirilen acente buluşmasında beklentilerini AXA Sigorta Üst Yönetimi ile paylaşan acenteler de taleplerinin karşılanması sebebiyle memnuniyetlerini dile getirirken yeniden isteklerini iletme fırsatı buldu.
Ödeyenden çözüm ortağına dönüşüm
AXA’nın “ödeyenden çözüm ortağına dönüşüm” misyonunu hatırlatarak toplantıyı açan İşcan; acenteleriyle ilişkilerini de aynı çerçevede ele aldıklarını kaydetti. Firuzan İşçan “ Geçen yıl hayata geçirdiğimiz ’Güçlü Bölge, Güçlü Acente’ stratejimiz sektörde acentelerle ilişki yönetimi noktasında büyük fark yarattı. Bugün olduğu gibi önümüzdeki dönemde de acentelerimiz için her zaman ulaşılabilir bir şirket olmaya ve onların hayatında bir hayat ortağı olmaya devam edeceğiz; bir ‘Çözüm Ortağı’ olarak her zaman acentelerimizin yanında olacağız. Acente verimliliği noktasında kişi başı üretim miktarı ile gelir-gider dengesine öncelik vereceğiz. Daha çok gelir sağlayan ve yenilenme oranları yüksek ürünlere odaklanacağız” dedi.
Doğru müşteriye doğru ürün
Sağlık sigortalarında tamamlayıcı sağlık sigortasının yanı sıra bireysel ve grup ürünlerinin 2019 yılının ilk yarısında en iyi gelişim alanı olduğunu kaydeden İşçan; “Bu alanda geniş hastane ve hizmet ağımız ile öne çıktık. Sağlık Yıldızları adını verdiğimiz acente programımız ile acentelerimizin gelirlerini artırmalarına destek verdik. Bundan sonra da acentelerimize portföylerini sağlık; yangın, konut, işyeri ve diğer motor dışı branşlarda çeşitlendirmeleri için katkı sağlayacağız. Acentelerimizden beklentimiz ise doğru müşteriyi doğru ürünle buluşturmaları; ve ürünler hakkında tüm konuları müşterilerimizle açıkça paylaşmaları; çevrelerindeki kapasiteyi değerlendirip daha çok teklif vermeleri toplam müşteri sayısı ve performanslarını düzenli olarak takip etmeleridir” diye konuştu.
Kaynak: cerkezkoyhaber.com.tr