AXA Sigorta, “Güçlü Bölge” stratejisini acenteleriyle paylaşmaya devam ediyor. Şirket, bölgesel karar mekanizmalarını güçlendirme, müşteri memnuniyetini artırma ve kurumsal süreçleri hızlandırma stratejisini İzmit’teki acentelerine anlattı.
Türkiye çapında düzenlendiği buluşmalarla yeni planlarını anlatan şirket, İzmit’teki acenteleriyle Wellborn Otel’de bir araya geldi. AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, Satış ve Pazarlama Direktörü Firuzan İşcan ve Genişletilmiş İcra Kurulu Üyesi ve Banka Dışı Satış Kanalları ve Bölgeler Destek Koordinatörü İlknur Öztürk toplantıda müşteri beklentilerini anlattı. Daha hızlı ve doğru bir şekilde karşılanması, müşteri ve acente memnuniyetinin ve kârlılığın artması amacıyla hazırlanan stratejinin detayları acenteleriyle paylaşıldı. Toplantıya AXA Sigorta Kadıköy Bölge Koordinatörü Ebru Kolege, Satış Müdür Vekili Eda Yavuz ve Satış sorumluları Cem Saatci, Deniz Uzun ve Serpil Karakaya da katıldı.
Hedefleri anlattılar
Sektörün durumunu değerlendirerek toplantıyı açan AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, rekabetçi avantajın temelinde müşteri memnuniyetinin yer aldığının altını çizdi. Ölken, “AXA olarak tüm dünyada müşterilerimizin daha iyi bir yaşam sürmelerine destek olmak için çalışıyoruz” dedi.
“Güçlü Bölge” stratejisinin detaylarını anlatan AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan ise stratejinin odağında müşteri memnuniyeti ve acente bağlılığını maksimize etmenin olduğunu dile getirdi.