23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

AXA Sigorta ‘Güçlü Bölge Stratejisi’ için sahalarda

AXA Sigorta, bölgesel karar mekanizmalarını güçlendirme, müşteri memnuniyetini artırma ve kurumsal süreçleri hızlandırmak için yoğun çaba harcıyor. AXA Sigorta bu amaçla oluşturduğu “Güçlü Bölge” stratejisini, Türkiye’nin dört bir yanındaki illerde gerçekleştirilen toplantılarda acenteleriyle paylaşıyor.

AXA Sigorta, insanların daha iyi bir yaşam sürmelerini sağlama vizyonu doğrultusunda bölgelerini de güçlendirecek yeni stratejisi “Güçlü Bölge”yi hayata geçiriyor. Şirket; müşteri beklentilerin daha hızlı ve doğru bir şekilde karşılanması, müşteri ve acente memnuniyetinin artırılması ve kârlılık sağlama hedefiyle hayata geçirdiği stratejisinin detaylarını Türkiye çapında AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, AXA Satış ve Pazarlama Başkanı Firuzan İşcan ve Bölgeler Stratejik Planlama ve Destek Koordinatörü İlknur Öztürk’ün katılımıyla gerçekleştirilen il toplantıları ile acentelerine aktarmaya başladı. Denizli ve Muğla’da düzenlenen ilk toplantılara ayrıca AXA Sigorta Bölge Koordinatörü Barış Orhunbilge, Bölge Satış Müdürü Bekir Gönültaş ve Ege bölge acente satış departmanından Evgin Karadağ ve Denizli Temsilcilik acente Satış Departmanından Muğla Temsilciliği’nden Deniz Çetin katıldı.

Çift yönlü etkileşim

AXA Sigorta “Güçlü Bölge” stratejisi kapsamında ana paydaşlarına azami fayda sağlama amacı ile hazırlandı. Merkezi kararlarda bölgelerin katılımını artırmayı planlayan şirket; aynı zamanda iletişimi de daha kapsamlı ve çift yönlü etkileşim sağlayacak şekilde düzenlemeyi, acente ve müşterilerin sorunlarının ilk temas noktalarında çözülmesini sağlamayı ve acenteler ile merkez arasında kesin bir bütünlük oluşturmayı hedefliyor. Toplantılarda ayrıca pazardaki gelişmeler ve ilgili ildeki sigorta potansiyeli masaya yatırılıyor; acentelerin görüşleri, sorun ve önerileri konuşuluyor.

axa acente (2)

Sigorta 4.0 vizyonuna ulaşmanın ön şartı…

Her iki toplantının da açılışını yapan AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, sektörün mevcut durumuna ilişkin bir bakış açısı sundu. AXA Sigorta’nın en büyük hedefinin “sadece zararları tazmin eden bir şirket olmayı aşarak bir çözüm ortağına dönüşmek olduğunu” söyleyen Ölken, müşteri memnuniyetinin Sigorta 4.0 vizyonuna ulaşmak için bir ön şart olduğunu ve rekabette belirleyici bir unsur olduğunu belirtti.

Akıcı bir iletişim kurma fırsatı

Toplantıda yeni stratejinin detaylarını aktaran AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan ise  “Güçlü Bölge stratejisi ile müşteri ve acentelerimizin taleplerini inisiyatif alarak en doğru şekilde çözen ve şirketimizin karar alma süreçlerinde etkin bir şekilde yer alan bir bölge yapılanmasını hedefliyoruz. Bu anlamda bölgelerimizde uzun yılların tecrübesine sahip çalışanlarımızın bilgi birikiminden faydalanmak istiyoruz. Bu strateji sayesinde sonuca giden yolda hızımızı artırma, sorunları kaynağında çözme ve kurum içerisinde daha akıcı bir şekilde iletişim kurma fırsatı yakalayacağız” dedi. İşcan, nihai hedeflerinin müşteri memnuniyetini ve acente bağlılığını maksimize ederek sürdürülebilir gelir ve büyüme olduğunun da altını çizdi.

Axa, acentelerini Endüstri 4.0’a hazırlıyor

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER