AXA Sigorta il toplantıları kapsamında Edirne, Kırklareli ve Lüleburgaz’daki acenteleriyle bir araya geldi. Şirket toplantıda sektördeki gelişmeleri, gelişim alanlarını ve gelecek planlarını acenteleriyle paylaştı. AXA acenteleri de toplantıda şirketten beklenti ve taleplerini aktarma fırsatı buldu.
AXA Sigorta acenteleriyle bir araya geldiği ve sektörel gelişmelerin yanı sıra gelecek planlarını değerlendirdiği il toplantılarına devam ediyor. Şirket; Lüleburgaz’da 23 Temmuz Salı günü düzenlenen toplantıda Edirne, Kırklareli ve Lüleburgaz’daki 24 AXA acentesiyle buluştu.
AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı Firuzan İşcan, toplantıda acentelerle yeni gelişim alanlarını; acente verimliliğini artırmaya yönelik uygulamaları ve AXA ile acenteler arasında süregelen ilişkilerin devamlılığı için planlarını paylaştı. Geçen yıl gerçekleştirilen buluşmada beklentilerini AXA Sigorta Üst Yönetimi’yle paylaşan acenteler; taleplerinin karşılanması sebebiyle memnuniyetlerini dile getirirken yeniden isteklerini iletme fırsatı buldular.
Toplantıya ayrıca AXA Sigorta’dan Bölgeler Satış Koordinatörü İlknur Öztürk ve Bakırköy Bölge Koordinatörü Zafer Atila da katıldı.
“Her zaman acentelerimizin yanındayız”
AXA’nın “ödeyenden çözüm ortağına dönüşüm” misyonunu hatırlatarak toplantıyı açan AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı Firuzan İşcan; acenteleriyle ilişkilerini de aynı çerçevede ele aldıklarını söyledi. İşcan, “Geçen yıl hayata geçirdiğimiz ’Güçlü Bölge, Güçlü Acente’ stratejimiz sektörde acentelerle ilişki yönetimi noktasında büyük fark yarattı. Bugün olduğu gibi önümüzdeki dönemde de acentelerimiz için her zaman ulaşılabilir bir şirket olmaya ve onların hayatında bir hayat ortağı olmaya devam edeceğiz, bir ‘Çözüm Ortağı olarak her zaman acentelerimizin yanında olacağız. Acente verimliliği noktasında kişi başı üretim miktarı ile gelir-gider dengesine öncelik vereceğiz. Daha çok gelir sağlayan ve yenilenme oranları yüksek ürünlere odaklanacağız” dedi.
Sağlık Yıldızları
Sağlık sigortalarında tamamlayıcı sağlık sigortasının yanı sıra bireysel ve grup ürünlerinin 2019 yılının ilk yarısında en iyi gelişim alanı olduğunu ifade eden İşcan; sözlerine şöyle devam etti: “Bu alanda geniş hastane ve hizmet ağımız ile öne çıktık. Sağlık Yıldızları adını verdiğimiz acente programımız ile acentelerimizin gelirlerini artırmalarına destek verdik. Bundan sonra da acentelerimize portföylerini sağlık, yangın, konut, işyeri ve diğer motor dışı branşlarda çeşitlendirmeleri için katkı sağlayacağız. Acentelerimizden beklentimiz ise doğru müşteriyi doğru ürünle buluşturmaları ve ürünler hakkında tüm konuları müşterilerimizle açıkça paylaşmaları, çevrelerindeki kapasiteyi değerlendirip daha çok teklif vermeleri toplam müşteri sayısı ve performanslarını düzenli olarak takip etmeleri”.