AXA Sigorta, 11-14 Ekim’de gerçekleştirilen geleneksel Acenteler Toplantısı’nda hem yılı değerlendirdi hem de yeni dönem için yenilikçi planlarını ve hedeflerini anlattı. “Biz AXA’yız, biz başkayız” temasıyla düzenlenen toplantıda konuşan AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, “Müşteriyi merkezine alan bir dönüşümden başarıyla geçiyoruz” dedi.
AXA Sigorta, her yıl acenteleriyle bir araya gelerek performans değerlendirmesi yaptığı ve gelecek hedeflerini paylaştığı Acenteler Toplantısı’nı bu yıl 11-14 Ekim tarihleri arasında Antalya’da gerçekleştirdi. Türkiye’nin dört bir yanından 370 acentenin katılımıyla gerçekleştirilen toplantıda, AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken ve AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan acentelere seslendi.
Müşteriyi ve acenteleri merkezine alan bir dönüşüm
AXA Sigorta’nın yeni dönem sloganının “Biz AXA’yız, biz başkayız” olduğunu söyleyen AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, finansal koruma ve varlık yönetimi alanında dünyanın en büyük grubu olan AXA’nın bir parçası olmanın farkını vurguladı. Ölken, “Dünyanın dört bir yanına yayılan böylesine büyük bir kurumun bizlere sunduğu gücün farkındayız. Grubumuzdan aldığımız destek, güçlü ödenmiş sermayemiz ve finansal yapımız, yepyeni bir yönetim anlayışı, sürdürülebilir gelir modelleri ve fark yaratan uygulamalarımız ile acentelerimizin her zaman yanındayız” dedi. AXA’nın küresel “Hedef 2020” yaklaşımından da bahseden Ölken, bu doğrultuda müşteriyi ve acenteleri merkezine alan bir dönüşümden geçtiklerini, bu çabalarının da gözle görülür başarılı sonuçlar getirdiğini söyledi.
“İhtiyaçları tespit etmek ve anlamak için dinliyoruz”
Konuşmasına AXA Sigorta’nın “Güçlü Bölge” stratejisiyle başlayan AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan ise “Güçlü Bölge stratejimizin en önemli hedefi rekabetçi avantajın kritik unsurlarından biri olan müşteri memnuniyetini sağlamak. Müşterilerimize daha yakın olmaya ve onları daha derinlemesine anlamaya ihtiyacımız var. Bu strateji ile müşterilerimize ve acentelerimize daha da yakınız. İhtiyaçları tespit etmek ve anlamak için dinliyoruz. Bölgelerimize daha fazla yetkinlik kazandırdığımız bu strateji ile süreçlerimiz önemli ölçüde hızlandı ve müşteri ilişkilerimiz daha etkili hale geldi. Deneyimli ekibimiz ile her zaman ulaşılabiliriz ve hem acentelerimize hem de müşterilerimize zamanında hizmet veriyoruz” diye konuştu.
“Verimliliğimizi artırmak için çalışıyoruz”
AXA Sigorta olarak “Sigorta 4.0” stratejisi kapsamında da teknolojik bir dönüşüm yaşadıklarını belirten İşcan, “Müşteri, süreç, çalışan ve acente olmak üzere 4 katmandan oluşan bu stratejimiz ile süreçlerimize büyük veri, Nesnelerin İnterneti gibi önemli yaklaşımları entegre ederek verimliliğimizi artırmak için çalışıyoruz” dedi. İşcan konuşmasında ayrıca AXA Sigorta’nın kurumsal bir vatandaş olarak da insanların hayatına dokunan çalışmalar gerçekleştirdiğinin altını çizdi ve 2018 yılında hayata geçirilen pazarlama, sponsorluk ve kurumsal sosyal sorumluluk projelerini aktardı.
Yeni ürünler tanıtıldı
Dört gün süren ve 360 derecelik bir sahneyle düzenlenen toplantıda Endüstri 4.0 Platformu Organizasyon ve Saha Sorumlusu Ali Rıza Ersoy, “Endüstri 4.0” konulu bir oturum gerçekleştirirken dijital sanatçı Ozan Türkkan bir enstalasyonuyla toplantıya katıldı. Devamında ise AXA’nın merakla beklenen ürünleri Cep Telefonu Sigortası, AXAGo ve AXAFit’in konuşulduğu oturumlar düzenlendi. “AXA Talks” adıyla gerçekleştirilen bir diğer oturumda Tülin Akın, Sanem Oktar, Neslihan Demir, Yusuf Töngüç, Ali Kerem Bilge ve Damla Yalçın ilham verici hikayelerini paylaştı. Yoga, terrarium atölyesi, voleybol turnuvası, barınak yapımı atölyesi gibi farklı etkinliklerle renklenen toplantının gala gecesinde ise Selami Şahin ve Özge Erdeniz sahne aldı.