23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

‘Başarı hikayesini kendimiz yazacağız, kalemi başkası tutmayacak’

AXA Sigorta 2019 yılı Acenteler Buluşması Antalya Belek Cornelia Diamond Resort Otel’de yapıldı. 600 AXA Sigorta acentesinin katıldığı buluşmanın bu yılki sloganı ‘Biz AXA’yız Hep Birlikte Başkayız” oldu.

SİGORTAMEDYA

AXA Sigorta 2019 Yılı Acenteler Buluşması Antalya Belek Cornelia Diamond Resort Otel’de yapıldı. 600 AXA acentesinin katıldığı buluşmada konuşan AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, “2020 yılı güçlü AXA Sigorta acentelerinin büyümeye imza atacağı bir yıl olacak” dedi.

AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken

Toplantıda yaptığı konuşmayla dikkat çeken Yavuz Ölken, 2020 ile ilgili hedeflerinden bahsetmeden önce, “Öncelikle geçen sene de söylediğimiz gibi başarı hikayesini biz kendimiz yazacağız. Kalemi başkası tutmayacak” derken, bu konuda acentelerin de çok kararlı olduğunu gördüğünü söyledi. Ölken, önümüzdeki yılla ilgili hedeflerini ve acentelerden beklentilerini şöyle sıraladı: “Şirketle çok uyumlu çok odaklı çalıştıklarından eminim ama biraz daha çalışma biçimimizi somutlaştırmamız lazım. Bir kere yaşayan müşteri sayımızı arttırmamız lazım. Müşteri başına poliçe adedini arttırmamız lazım. Bunlar yarın 2020 için değil gelecek için çok önemli. Artan pazar payına ihtiyacımız var. Büyümek zorundayız, sektörde büyüyecek bizde büyüyeceğiz. Ama AXA Sigorta büyümede pozitif ayrışacak o bizim işimiz. Bunlar nedir derseniz, fiyatlama becerimizi bu kadar iyi veriyi kullanan şirket olarak farklı kullanıp, biz size orada iyi servis yapmamız lazım. Sizde topu kaleye sokacaksınız. Yenileme oranlarını mutlak suretle her bir branşta yüzde 75’in üzerine çıkarmamız lazım.

Tamamlayıcı sağlıkta 2020 sonunda
300 bine ulaşacağız’

Yenileme hayatımızın önemli bir parçası. O cepte diye görmeyin hepimiz neler olduğunu görüyoruz. Tamamlayıcı sağlıkta biz 2020 sonunda 300 bine ulaşacağız diyoruz. Bakın yüzde 20’nin üzerinde  pazar payımız var. Hala iddialıyız ve 300 bin sigortalı hedefliyoruz. Ticari ve kurumsalda farklı çözümleri ve müşterilerin risklerini yönetmek için önünüze koymamız lazım ve koyacağız. Otomatik katılım, BES ve hayat, biz ihmal ettik bir dönem bu işi ama artık ihmal etmeyeceğiz. Bunlar hayatımızın bir parçası. Bireysel değil kurumsalda da bunlar var. Dolayısıyla buralara da odaklanacağımız yeni bir dönem başlayacak. Büyük veriden istifade edeceğiz, daha çok sadeleşeceğiz. Sadeleşmeden verimli olmak mümkün değil. Bu safhalardan kurtulmamız lazım. Göreceksiniz 2020’nin başından itibaren yapısal olarak AXA‘da daha da sadeleşen ve size daha kolay hizmet veren  güçlü acenteye doğru bunları sevk eden bir organizasyon olacaksınız.”

2019’u 4.1 milyar TL ile bitireceğiz

Konuşmasında acentelerine, “Gelecek dönemde sosyal ve sorumluluk alanında dikkat çeken AXA olacağız’ sözünü veren Ölken, rakamlarla ilgili de şu bilgileri paylaştı: “2018 ‘de yüzde 16 büyüdük. Bireysel emeklilik ve otomatik katılım sisteminde de 475 milyon fona ulaştık. 2019 yüzde 21.7-22 büyümeyle 4.1 milyarda bitecek gözüküyor.

Bireysel emeklilik ve otomatik katılım sisteminde 675 milyonluk bir fona ulaşacağız. 2020’de güçlü AXA acentelerinin sektörde daha fazla dikkat çekeceği bir yıl olacak. Gelecek yıl bir araya geldiğimizde bunu hissettirdik mi yapabildik mi açık yüreklilikle konuşuyor oluruz. Hedefimiz belli 2020 stratejimiz belli.”

Kolay bir dönemde değiliz

Yavuz Ölken, son 10 yıldır hep müşteriyi konuştuklarını ama ilk kez bu kadar kalın kalın konuştuklarını söyledi. “Bu bize çok önemli bir güç veriyor” diyen Ölken, sektörle ilgili rakamları da paylaştı. “Çok da kolay bir dönemde olmadığımızı hepimiz paylaşıyoruz” diyen Ölken, şöyle devam etti: “Önce, nasıl büyüyoruz bir ona bakalım. Biraz geriye de gittim 2016’yı da görün istedim. Yolculuk çok zorlu yürüme yolculuğu arkadaşlar. Çünkü sadece bir önceki seneye bakarsak bizi biraz yanıltır. Çünkü bir önceki senenin içinde çok garip dinamikler, zorluklar vardı. Ama sektöre bir total baktığımızda toplam hayat dışında 2018 – 48 milyar üretim, 2017 40 milyar, 2016 35 milyar üretim. 2017-18 dönüşümüne bakacak olursak yüzde 20’lik fark. Yani 2018’de büyüyemedik. AXA olarak bizde büyüyemedik.

Neden büyüyemedik? Çünkü enflasyonun yüzde 23-24 belki 25 olduğu bir yılı kapattık. Branş branş baktığınız zaman branşlar da büyümedi. AXA ise 2018’i yüzde 16 ile kapattı. Ama bizim için çok önemliydi çünkü ilk çeyrek eksi 5’tik. Sizlerin odaklanması sayesinde, sahanın bizim ekiplerimizle iletişimi sayesinde 9 ayda olağanüstü bir atak yapıp hem eksiyi kapattık. Hem de artıya döndük. Özellikle bu konuda hepinize çok teşekkür ederim.”

Müşteri adedi de poliçe adedi de küçülüyor

Ölken, 2018-19’un ilk yarı neticelerinin de açıklandığını belirterek, “Şimdi haziran sonunu konuşuyoruz. Yine büyüme yok. Yani kendimizi aldatmayalım primler büyüyor. Belki komisyon gelirleri biraz daha enflasyonla beraber büyüyor. Ama sorunumuz var. Sorunumuz müşteri adedimiz küçülüyor. Poliçe adedimiz küçülüyor. Biz bu konuda ilk 6 ayda geçen yıldan arta kalan 9 aylık motivasyon ve ivmeyle sektörden pozitif ayrışmayı becerdik ama AXA’nın sektörden pozitif ayrışması bile yeterli değil. Yani yüzde 24 büyüyoruz. Oto dışı branşlarda yüzde 34 büyüyoruz. Trafikte herkes gibi büyüyoruz. Kasko da herkes gibi büyüyoruz, biraz pozitif ayrışıyoruz. Ama bu bile yeterli değil çünkü bizi ileriye çok zor taşıyacak. Çünkü sinyaller iyi değil.

Yani sinyaller iyi değil demek için burada değilim. Sebeplerini biliyoruz ama toplama baktığınızda sigorta okur yazarlığı olan bir ülke olmamıza rağmen penetrasyon git gide aşağıya düşüyor. Kasko, trafik bunların sebeplerinin ne olduğunu da biliyoruz. Ama elimizde gelecekte işimizi farklı yapmamız sadece bir ürüne bir branşa bağlı kalmadan yaşamamız gerektiğini söyleyen veriler var. Kasko poliçe adetleri düştü, trafik yükselmedi, yeni araç satışları düştü. Bakalım bundan sonra nasıl gelişecek. Ama başka bir şey daha var. Otomobil satışlarına bağlı kalmamalıyız diyorum. Hep beraber başka branşlarda müşterilere çok çeşitli ürünler satmamız gerekiyor. Ve hizmetlerimizi farklı sunmamız gerekiyor. Onun altını çizmek istiyorum. Yoksa aksi halde söyleyeceğimiz şu “Eyvah ekonomi kötü büyüyemiyoruz. Böyle bir şeye bizim olduğumuz yerde müsade etmemiz gerekiyor” diye konuştu.

Teknik karlılıkta sıkıntı var

Ölken, sektörün diğer sancısının ise hem büyüyememek olduğunu hem de sektörün teknik karlılık yani size geleceği garanti edeceği kısımda sancı olduğunu söyledi. Ölken, şunları söyledi: “2016-17-18-19 bileşik rastlıyor. Yani bizim karnemiz her yazdığımız yüz liradan ne kadar kar ya da zarar ediyoruz karnesi yukarı doğru evrilmiş durumda. Hele trafik sigortasına baktığımızda iyice yukarıya çıktık. Bu maliyet artışı da tetiklendi. Ama maalesef burada sıkıntı var. Diğer tarafa baktığınızda 2016-17-18’deki bu neticeler, 17-18 ve 19’un ilk çeyreklerinde trafikle alakalı şu meşhur geriden gelen hasarları yönettiğimiz rezervler kutusuna baktığımızda rezervler yükseliyor ama bir açık var.

2017’de ortaya çıkan o açık hep aynı. Hala Türk sigortacıları olarak tahmin ettiğimiz sektörde açık rezerv var. Düşünün ki sermayemiz bütün sektör olarak 7.9 milyar lira. Yani bunun üçte birini zaten kaybetmiş durumdayız. Hangi şirketin kaybettiği fark etmez. Sektör olarak bu konuda sancı yaşıyoruz. Gelecek için en büyük tehditlerden bir tanesi. Bu alanda normalleşmek durumundayız. Buraya gelmeden önce Sigorta Düzenleme ve Denetleme Kurumu’nun yapısıyla ilgili bir yönetmelik geldi, inceliyoruz cevaplarımızı vereceğiz. En azından bu vücut bulursa sigorta sektörünün temel sorunlarını hızlı tartışabileceğimiz bir ortama kavuşuyor olacağız diye düşünüyorum.”

Dürüstlük, önce müşteri ve cesaret

2020 yılına böyle bir başlama vuruşu ile başlanırsa bu sorunları bütün sektörün rahatlıkla halledebileceği yönünde inancı olduğunu kaydeden Ölken, şöyle devam etti: “Geçen yıl bir farklılaşmaktan bahsettik. Şunun altını çizmem lazım bizim bulunduğumuz organizasyonda artık her sene bir strateji görmeyeceksiniz. Strateji bir yılda yapılıp bitebilen bir şey değil. Uzun soluklu olmak zorunda. Dolayısıyla şimdi göreceğiniz slaytları geçen sene de gördünüz. ‘2020 bitene kadar da göreceksiniz. Çünkü biz geçen sene size dedik ki 2020 strateji planında yerinizi bileceksiniz. Size bir format ortaya koyacağız. Bir strateji ortaya koyacağız. Bunu hep beraber başaracağız ya da başaramayacağız bunu birlikte göreceğiz. Yolumuza çıktık, yarısındayız. “

“Ama şöyle bakalım biz dedik ki güçlü ve rekabetçi olan büyümeye odaklanan yeni bir acente ve yeni bir müşteri deneyimi yaşatan şirket olmak. Stratejimiz bu. AXA değerlerine tutunuyoruz. Dürüstlük, önce müşteri, tek AXA ve cesaret… Bir vizyonumuz vardı. Ön elden çözüm ortağına kavuşmak ve bireylerin hayatına değer katmak istiyoruz. Bu değişmedi gelecek yılda bunu göreceksiniz. Nerede olduğumuza siz de karar vereceksiniz. Gelecek sene size bunun anketlerini yapacağız. Bizi bu yolculukta nerede görüyorsunuz bunu soracağız.” 

Yol haritamızı belirlerken acentelerimizi dikkate alıyoruz

Yavuz Ölken, farklılaşmak konusunda da şunları söyledi: “Birebir ‘Müşteri odaklı yönetim, inovasyon, teknoloji, asistans hizmetlerinde farklılaşma ve iyileşme ve ürünlerde artık müşteriye daha çok dokunan AXA. Müşterilerimizin hayatlarına dokunacağız, ama bunları hep değerli acentelerimizle birlikte yapacağız’ dedik. Daha sonrasına baktığımızda güçlü acentelerimizle birlikte olacağız dedik. Biz bugün burada çok önemli bir toplumu temsil ediyoruz. Sevgili dostlar 410 acente, 600’ün üstünde katılımcı 5176 yıllık deneyim ortalamayı bulmanız çok kolay. 56 farklı il. Biz her gün acentelerden gelen geri bildirimleri dikkate alıyoruz. Acentelerden gelen bütün istekleri anlamaya çalışıyoruz. Yol haritamızı ona göre gerçekleştirmeye çalışıyoruz. Acente 4.0 yolunda güçlü bölgeler ile ilerleyeceğiz. Ve sizleri daha çok dinlemek için daha çok yanınıza geleceğiz dedik. Biz sizlerden çok şey öğrendik.”

Geçen yıl şimşekler çaktırmıştık, bu yıl şimşek yok

AXA Sigorta 2019 Yılı Acenteler Buluşması ’nda konuşan AXA Sigorta Satış ve Pazarlamadan Sorumlu Başkanı Firuzan İşcan ise, özellikle acente komisyonları hakkında dikkat çekici açıklamalarda bulundu. Bu yıl AXA Sigorta olarak 4.1 milyar TL’ye emin adımlarla ilerlediklerini belirten İşcan, “Son çeyreğe girdik. Güçlü AXA acentesiyle geçen yıl son çeyrekte yüzde 45 büyümüştük. Bu yıl son çeyrekte ise en az yüzde 25 büyüme bekliyoruz.

Bu yıl biraz sindirim yılı olacak. Geçen yıl şimşekler çaktırmıştık. Bu yıl şimşek yok. Son çeyrekte uyguladığımız kampanyalarımız ise şunlar olacak. 11’inci yılında gelenekselleşen kasko yenile ile acentelerimizin artı 4.5 komisyon kazanma imkanı devam ediyor. Yangın kampanyamız devam ediyor. Burada paket ürünlerde büyümeye bağlı olarak yüzde 30 komisyon sağlayabiliyorsunuz. Üçüncü yılındaki trafik dışı kampanyamızda ise büyüme oranlarına bağlı olarak artı 3 komisyon kazana bilirsiniz” diye konuştu.

Sektörden yüzde 35 daha fazla komisyon ödedik

Konuşmasında AXA olarak her zaman acentelerine yüksek komisyon verdiklerinin altını çizen Firuzan İşcan, şunları söyledi: “Daha önce bölge toplantılarında da sizlerle paylaşmıştım. İlk 6 ay rakamlarına bakıldığında komisyonlar tüm branşlarda sektör ortalaması yüzde 13.2. Yani sektör aracılarına bu süreçte ortalama yüzde 13.2 komisyon ödemiş. AXA Sigorta ise sigorta yüzde 17.5 komisyon ödedi. Yani sektörün yüzde 35 fazlası yapıyor bizim ödediğimiz.

Sürdürülebilir gelirden sonra sürdürülebilir komisyon ve teşvikler acenteler için önemli. Bu konuda sektörden pozitif olarak ayrışıyoruz. Trafik dışında bu alan yüzde 20.8. Bizimle çalışan sizler kazanıyorsunuz.”

Firuzan İşcan, yılbaşından bu yana AXA olarak acentelere 40.5 milyon TL komisyon ödediklerini de söyledi. İşcan, “1 Ocak’tan itibaren 30 Ağustos’a kadar ödediğimiz para bu. Normal komisyonlar dışında ödediğimiz bir komisyon. Kişi başı 100 bin TL. Ayda 12 bin 500 TL düşüyor. Normal komisyon oranlarını düşündüğünüzde 750 bin liralık üretime denk gelen bir ek komisyondan bahsediyoruz. Sürdürülebilir gelir, ürün ve bunun getirisi konusunda iyi bir yerde olduğumuz söyleyebilirim” diye konuştu.

Bölge çalışanlarımızı daha fazla güçlendireceğiz

İşcan, bölge çalışanlarını daha fazla güçlendirmek istediklerini belirterek, “Ne demek. Sorumluluk vermek. Ben şuna inanıyorum. Bir çalışana yapılacak en büyük iyilik çalışana sorumluluk vermek. Acentelerimiz her bir bölgede birer sigorta şirketi gibi kendi coğrafyasında en iyi hizmeti ve çözümü sunmak için varlar. Amacımız sizlerle birlikte daha fazlasını yapmak. Daha fazla müşteriye ulaşmak ve daha fazla büyümek. Bugün güçlü bölge ile başladığımız yerde esas ulaşmak istediğimiz yeri sizlerle paylaşmak istiyorum.

Ne demiştik, ‘Güçlü acente, güçlü bölge ve güçlü AXA.’ Globalden aldığımız bir gücümüz var. Dünyanın en büyük sigorta şirketinin parçasıyız. Biz bu gücü kendi girişimci ruhumuzla güçlü bölgelere aktarıp aslında varmak istediğimiz yer olan güçlü acenteyi yani sizi daha fazla güçlendirmek istiyoruz” değerlendirmesinde bulundu.

Müşterinin ihtiyacını daha iyi anlayacağız

İşcan, konuşmasında salonda bulunan acentelere, “Güçlü acente derken zaten buradaki acentelerimiz hepsi birer iş insanı. Hepiniz zaten çok güçlüsünüz. Biz sizi nasıl daha fazla güçlü yapabiliriz bunun peşindeyiz. Ne bekliyorsunuz bizden? Marka olmamızı bekliyorsunuz, müşterinize sunabileceğiniz doğru ürünleri bekliyorsunuz. Satılabilir fiyatlar bekliyorsunuz. Yine yaptığınız bu iş sonunda bir gelir beklentiniz var. Ve bunun sürdürülebilir olması lazım. Biz sorununuz olduğunda bize ulaşmak istiyorsunuz. Bizde sizlere çözüm yaratmak isteyen bir şirketiz. Şimdi nasıl bunu yapacağımızı daha detaylı konuşalım” diyerek acenteleri daha güçlü hale getirmek için yaptıkları 5+1 gruplandırmasından bahsetti.

5+1 neleri kapsıyor?

İşcan, bu gruplamayı ise şöyle açıkladı: “Bunlardan bir tanesi ve en önemlisi işin sürekliliğini sağlayacak, sürdürülebilir gelir yaratmak. Biz bu konuda neler yapabiliriz. İkincisi teknoloji neden önemli. Çünkü teknoloji işin verimliliği ile ilgili. Gelir tek başına bir şey değil. Gider sizin maliyetlerinizden oluşuyor. Teknolojiyi bir araç olarak nasıl size fayda sağlayabiliriz bunu düşünüyoruz.

‘Ne yapacağız. Kendi işimizi yapacağız.
Daha fazla sigortalı bulacağız.’

Üçüncüsü veri. Veri demek bizim için müşteriyi tanımak demek. Dolayısıyla veri demek sizi müşteriyle tekrar yakınlaştıracak olan araç demektir. Müşteriyi tanımak demektir. Dördüncü konumuz sigortacılık. Son bir yıldır geçen yılki acenteler toplantısında da konuştuğumuz gibi ekonomide bir çalkantı var. Ne yapacağız. Kendi işimizi yapacağız. Daha fazla sigortalı bulacağız. Neyi farklı söyleyeceğiz. Müşteri ihtiyacını daha iyi anlayıp davranacağız. Çünkü artık kaybedilen varlıkların yerine yenisini koymak hiç kolay değil. Burada nasıl daha iyi bir sigortacı oluruz ve kendimizi nasıl geleceğe taşırız. Bunla ilgili biz size nasıl fayda sağlarız. Beşincisi yeni müşteri kazanmak ve müşteriyi elinizde tutmak için bir şeyler konuşmak zorundasınız. Sadece ürün, sadece hasar, sadece poliçe değil. Çünkü artık toplum daha fazla şey istiyor. Bizler müşterilerinize ulaşmanız için sizlere farklılaştırılmış malzeme sunmak zorundayız.”

AXA Sigorta’nın acentelerine yönelik sürekli olarak sürdürülebilir gelir için yeni ürünleri piyasaya sunduğunu kaydeden İşcan, “Birincisi ürün ve hizmetler, ikincisi gelir. Yani sattığımız bu ürünlerden ne elde ediyoruz. Geçtiğimiz bir yılda birçok ürün devreye aldık. Örneğin Tutumlu Kasko. Şubatta çıkardık. 15 bin poliçe sattık. Poliçe yaptırmama eğiliminde olan müşteri için bir alternatif oluşturduk. Lüks ev çıkardık. Bu konuştuklarımız sektörden farklılaştığımız konular. Kadın girişimci işyeri sigortası. Sektörde tek. Alın size konuşacak bir konu. Bu üründen 12 bin 500 tane poliçe sattık. Farklı ürünler, ürünün içeriği ve ürünün poliçeleşmesi kolaylaştı. Buradan çıkarken size ekran kırılması için bir poliçe hediye edeceğiz. Bunu hediye ederken ki amacımız sizin bu poliçe ile ilgili bilgi sahibi olmanız ve nasıl kesiliyor görmeniz. Kendi acentelerinizde de bu ürünü satabilmeniz” diye konuştu.

Sağlık sigortaları portföyünüzün tutkalıdır

Sigorta sektöründe bu yıl hiçbir branşın istenildiği gibi büyüme göstermediğini belirten İşcan, bir tek Tamamlayıcı Sağlık branşının önemli bir ivme sağladığına dikkat çekti. İşcan, bu konuyla ilgili şunları söyledi:  “Beş yıl önce hayatımıza giren bu alanda şu anda 1 milyon 150 bin sigortalı var. Bu yıl 400 bine yakın yeni sigortalı geldi. Başka hiçbir alanda böyle bir yeni katılım yok.”

“Önceki sene 700 bin olan sayı yüzde 50 artışla bu sayıya ulaştı. AXA olarak içinizden bir kısmı bundan ciddi pay aldı. Bizde aynı dönemde sigortalı adedimize 60 bin kişi kattı. Şu anda sadece bizim bu alanda 215 bin sigortalımız var. Bireysel sigortalarda 120 bin sigortalımızla yüzde 25 ile pazar lideriyiz. Konu geldiğimiz değil gideceğimiz yer. 5 yıldır 1 milyon 100 bini geçen sigortalı sayısı devletin teşviği ve özel hastanelerin kapasitesi ile önümüzde 3 yıl içinde 1.5 ile 2 milyon orasında yeni sigortalı giriş yapacak. 2 milyon yeni sigortalının en az yüzde 25’ini biz vereceğiz. “

“Bunu siz yazacaksınız. Ve 500 bin sigortalıdan 1000 tanesi sizin olabilir. 3 yıl sonra 1000 tane yeni tamamlayıcı sağlık sigortası ne anlama geliyor ben size anlatayım. Sağlık sigortasında müşteri profilinin yenileme oranlarını siz düşünün. Ömür boyu yenileme garantisi elde etmiş bir müşterinin yenileme oranı yüzde 95. Bu nedenle sağlık sigortaları sizin portföyünüzün tutkalıdır. Altını kalın kalın çiziyorum. AXA olarak tamamlayıcı sağlıkta ilk akla gelen şirketiz. Bunu daha da artıracağız. Acenteniz olarak sizlerde bu fırsatı kaçırmayın.”

Videolarımız 235 milyon kez izlendi

İşcan, geçtiğimiz dönemi yoğun bir pazarlama ile geçirdiklerini de söyledi. Paylaşılan videoların 235 milyon kez izlendiğini belirten İşcan, “Gerçekten başaralı reklamlar yaptık. Pazarlama ekibine teşekkür ediyorum. Ödüller aldık. Ama bizim için en önemli ödül potansiyel müşterilerin bize verdiği değer” dedi.

AXA Sigorta olarak geçen yıl ana stratejilerinden bir tanesinin Acente 4.0 olduğunu belirten İşcan, “Bu yıl aynı stratejinin içinde insan olduğunu konuşmuştuk. Geçen yıl yaptığım sunumda bunu nasıl yapacağımızı konuşurken, ‘Güçlü bölge’ konusu yer almıştı. Bir şeyi farklı yapıyoruz demiştim. Nedir bizi sektörden farklı kılan? Özellikle son 10 yılda sektörden bizi ayrıştıran konu öncelikle sektörün nerdeyse tamamının ulaşılmaz, erişilmez olduğu bir dönemde biz farklı kılan şey acentesinin yanında, sahada olan ulaşılabilir bir şirket olma. Ben bunu sadece kendim için değil, bölgedeki arkadaşlarım için, satış temsilcisi arkadaşlarım için de gönül rahatlığıyla söyleyebiliyoruz. Eksiklerimiz var tabi. Bu konuda ilerlemeye devam ediyoruz. Sizler birer iş insanısınız demiştim. O nedenle soruna yakın olan yerde geçen yıl 4 bin 500 yıllık tecrübemizle biz bunu çözüyoruz demiştik. Şimdi ise 4 bin 800 yıllık tecrübemizle daha fazla iş yapmak istiyoruz. Bu tecrübemizi hep birlikte daha fazla büyümek ve etkili olmak, topluma daha fazla şevk vermek için kullanıyoruz.”

2019’da 4.1 milyar TL gelir hedefliyoruz

AXA Sigorta Acenteler Toplantısı’nda 2018 yılında gerçekleşen rakamlardan ve 2019 yılı hedeflerinden de bahsedildi. İşcan, konuşmasında 2018 yılında yüzde 16 büyüme sağladıklarına dikkat çekerek 3.4 milyar TL gelir elde ettiklerini söyledi ve ekledi: “2019 yılındaki hedefimiz ise yüzde 22 büyüme ve 4.1 milyar TL gelir. 2018 yılında BES ve OKS Fon büyüklüğümüz 475 milyon TL olarak gerçekleşirken, 2019 yılındaki BES ve OKS büyüklüğümüz 675 milyon TL hedefliyoruz.”

TURMEPA ile ortak proje

Öte yandan AXA Sigorta sosyal sorumluluk projeleri kapsamında TURMEPA ile bir anlaşma yaptı. Acente toplantısında TURMEPA Yetkilisi çevre sorunları ile ilgili ile bir sunumda gerçekleştirdi.

Acentelere Beyaz Show sürprizi

AXA Sigorta, Antalya’da bir araya gelen AXA acentelerine Beyaz Show sürprizi yaptı. Beyazıt Öztürk’ün konukları AXA Sigorta’nın CEO’su Yavuz Ölken ve AXA Sigorta Bölüm Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Esra Güller oldu. Acenteler eğlenceli dakikalar geçirdi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER