Ocak ayında 100 bininci Sağlığım Tamam poliçesini hazırlayan AXA Sigorta, müşterilerinin 7/24 sağlık kurumlarına ulaşmasını sağlıyor. AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, “Sigortalılarımızın hayatlarını kolaylaştıracak adımlar atıyoruz. Bu noktada her bir müşterimizin farklı ihtiyaçları olduğunun bilincindeyiz” dedi.
AXA Sigorta, bireysel tamamlayıcı sağlık sigortası ürünü AXA Sağlığım Tamam için Ocak ayında 100 bininci poliçeyi hazırladı. Şirket, AXA Sağlığım Tamam kapsamında sunduğu sektörün en geniş anlaşmalı kurum ağı ile müşterilerinin 7/24 sağlık kurumlarına ulaşmasını sağlıyor.
Uygun aylık fiyatlarla sunulan ürün; sigortalıların küçük ya da büyük tüm sağlık ihtiyaçlarına cevap veriyor. Ayrıca, kadın hastalıkları ve doğum, diş sağlığı, tüp bebek danışma, yenidoğan ve çocuk gibi pek çok ek teminatla ürünü kişiselleştirme imkânı da sunuluyor. Sigortalılar, AXAFit mobil uygulamasının DoktorDerki bölümünden; ulaştıkları anlaşmalı sağlık kurumlarındaki doktorlardan gerçek zamanlı olarak görüş ve tavsiye de alabiliyor. AXA Sağlığım Tamam yenileme garantisiyle AXA Sigortalıların sağlık risklerine karşı ömür boyu sigorta güvencesi altında olmasını da sağlıyor.
Esnek poliçeler sunmak için çalışıyoruz
Sağlığın AXA’nın stratejisinde çok önemli bir yeri olduğunu söyleyen AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Başkanı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan; “Şirket olarak misyonumuz insanların daha iyi bir yaşam sürmelerini sağlamak. Bu çerçevede sigortalılarımızın hayatlarını kolaylaştıracak adımlar atıyoruz. Sağlık her şeyin başı, kıymetini kaybetmeden bilmemiz gereken en önemli varlığımız. Bu noktada her bir müşterimizin farklı ihtiyaçları olduğunun bilincindeyiz; bu sebeple de tüm beklentilere cevap verecek esnek poliçeler sunmak için çalışıyoruz” dedi.
Tamamlayıcı sağlık sigortasının ürün çeşitliliğini artırma çalışmaları arasında önemli bir yeri olduğunu dile getiren İşcan; bu ürünün özel sağlık sigortası ürünlerine göre daha uygun fiyatlı olması sebebiyle kısa sürede hızlı bir penetrasyona ulaştıklarını ifade ederek şunları söyledi: “Bireysel tamamlayıcı sağlık sigortasında pazar lideriyiz. Müşterilerimize ürünü en doğru şekilde anlatmak ve farkındalıklarını artırmak için gerçekleştirdiğimiz iletişim çalışmaları bu açıdan büyük önem taşıyor. Bu alanda öncülüğümüzü sürdüreceğiz.”