AXA Global, AXA Next Stop isimli programa AXA Türkiye’yi konuk etti. AXA Sigorta CEO’su Yavuz Ölken, hizmet anlayışlarını anlattı.
AXA Global‘ın hazırladığı AXA Next Stop‘ın son bölümünde hizmet anlayışlarını 4 adımda anlatan Yavuz Ölken, “Birincisi müşteriler fiyat endeksli ve fiyat hassasiyetine sahip. İkincisi mutlak suretle alternatif görmek istiyorlar. Alternatif olmadan karar vermiyorlar. Dolayısıyla, ürün gamımızda alternatif olması lazım. Üçüncüsü, hiçbir zaman hizmetten ödün vermiyorlar. En iyiyi seçerken bile, en iyi hizmeti almak istiyorlar. Dördüncüsü, marka bilinirliği çok önemli. Markadan vazgeçmiyorlar” dedi.
Sigorta 4.0 vurgusu
Ölken, “Bu isteklere karşı AXA Sigorta çözüm olarak ne yaptı?” şeklindeki soruyu da “AXA Grubu’nun ‘Payer to Partner’ inisiyatifiyle lokalde birleştirdiğimiz Sigorta 4.0 inisiyatifimiz var. Biz Sigorta 4.0’da anlayan ve dinleyen bir şirket oluyoruz. Teknolojiden faydalanan bir şirket oluyoruz. Big data, yapay zeka… Bunları birleştirdiğimizde müşterinin özlediği, beklediği alternatifli ürünleri en optimum fiyatla sunuyoruz” şeklinde cevapladı.
Programda ayrıca, AXA Sigorta Pazarlama Direktörü Alper Tanyer, Kadın Girişimci Sigortası’nın başarılarından bahsetti. AXA Sigorta müşterisi Gülper Demir de pastanesinde yaşadığı tatsız bir olayda AXA Sigorta’nın vermiş olduğu desteği anlattı.