AXA Sigorta’nın acentelerin gelişimi ve yeni nesil üyelerinin geleceğe hazırlanması için hayata geçirdiği “Gelecek Sensin Programı”, 13 Eylül Cuma günü başladı.
AXA Sigorta, ikinci nesil aile üyelerine aktarılan acenteliklerin ve genç kuşak acentelerin gelişimi ve eğitimine odaklanarak “Gelecek Sensin Programı”na ilk katılımcılarıyla 13 Eylül’de başladı. Hem sigortacılığın yeni nesiller tarafından anlaşılmasını hem de profesyonel sigorta acentelerinin sürdürülebilirliğini sağlamak amacıyla gerçekleştirilen programın ilk derslerine AXA Sigorta Satış ve Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi Firuzan İşcan, AXA Sigorta Bireysel Teknik ve Sağlık Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi Sanem Çingay, AXA Sigorta Kurumsal Teknik ve Hasar Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi Mert Ekitmen ve AXA Sigorta İnsan Kaynakları ve İç iletişim Genel Müdür Yardımcısı ve İcra Kurulu Üyesi Esra Güller de katıldı.
İlk dersin başlangıcında konuşan Firuzan İşcan, Gelecek Sensin Programı’nın kendilerini çok heyecanlandırdığını ifade ederek “Burada bulunan katılımcılarımızla iki farklı atölye çalışmasında bir araya geldik. Kendilerinden aldığımız geri bildirimlerle eğitim programımızın içeriğini oluşturduk. Sigorta sektörüne dair farkındalıkları oldukça yüksek olan bu arkadaşlarımız meslekleriyle gurur duyuyorlar ve işlerinin ne kadar değerli olduğunu biliyor. Genç acentelerimize yönelik bu eğitim programıyla biz de AXA Sigorta olarak onları destekliyor, sektörümüzün yarınlarına katkıda bulunmayı hedefliyoruz” dedi.
Boğaziçi Üniversitesi Yaşam Boyu Eğitim Merkezi’nin desteğiyle içeriği hazırlanan programın katılımcıları, dijital pazarlama, zaman yönetimi, liderlik, ürün yolculuğu, sigorta satış pazarlaması, risk danışmanlığı gibi farklı konularda sınıf içi ve çevrimiçi eğitim alacaklar. Her altı ayda bir fikir geliştirme atölyeleriyle uygulamalı çalışmaların da gerçekleştirileceği programda akademisyenlerin yanı sıra AXA Sigorta Genişletilmiş İcra Kurulu da mentor ve eğitmen olarak yer alacak. Program AXA’nın çözüm ortağı olma bakış açısıyla müşterileri kadar acentelerini de destekleme vizyonu kapsamında hayata geçiriliyor.