23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

AVM’lerde her kiracı sigorta yaptırmak zorunda

Akkök Şirketler Grubu’nun bir üyesi olan Dinkal Sigorta Acenteliği’nin Genel Müdürü Ercan Erbek, “AVM’lerde her kiracı sigorta yaptırmak zorunda” dedi.

HAYATIMIZ SİGORTALI

Ercan ErbekDinkal Sigorta Acenteliği Genel Müdürü Ercan Erbek, AVM’lerde her kiracının sigorta yaptırmak zorunda olduğunu söyledi. Akkök Şirketler Grubu’nda yer alan Alışveriş Merkezleri’nin (AVM) sigortalanma süreçlerinde de aktif rol aldıklarını belirten Ercan Erbek, “Akmerkez, Akbatı ve Akasya alışveriş merkezlerinde fiziki olarak bir mülk sigortamız var, güçlü bir wordingimiz var. O tarafta sorumluluk risklerini önemsiyoruz, güçlü bir sorumluluk poliçesine sahibiz” dedi. Üç AVM’nin sigorta poliçelerini aynı tarihte yenilediklerini belirten Erbek, sigorta şirketlerine durumlarını ve beklentilerini sunarak ‘ihale’ye çıktıklarını söyledi. Erbek, anlaşma hükümlerinin ağır olmasına rağmen çok yüksek talep gördüklerini de sözlerine ekledi.

AVM’lerde her kiracının sigorta yaptırma zorunluluğu olduğunun altını çizen Erbek, merkezlerdeki mağazaların bireysel olarak sigortalandığını ve zaman zaman bu mağazalara danışmanlık yapıklarını da söyledi. Erbek, “Bazı mağazalara teklif veriyoruz ama birçoğu büyük şirketlerin grupları olduğu için kendi global poliçeleri var” dedi.

Sigortakupu.com ile sigortalıya şeffaf bilgi sağlıyoruz

Dinkal Sigorta Acenteliği’nin sigortakupu.com adında platformunda offline sigortacılık yaptıklarının altını çizen Erbek, “Hizmet, fiyattan üstün geldiği zaman biz de online sigortacılık yapabiliriz. Sigortakupu.com yatırımımızla, bu doğrultudaki gelişmelere karşı pozisyon almış olduk” dedi. Erbek, pazarda dijital sigortacılık anlamında net bir başarısızlık olduğunu ifade ederek, “İnsanlar sigorta ile henüz tam bir ilişki kurmuş değil. Bir de internet üzerinden alım söz konusu olduğunda zorluk 3-5 katı artıyor. Ancak dünyada çok başarılı örnekler görüyoruz” şeklinde konuştu.

İnternetten sigorta alımında piyasanın önce rezistans gösterdiğini ancak alışınca eğrinin hızla yükseldiğini kaydeden Erbek, “Biz şu an eğirinin dikleşme aşamasındayız. Y kuşağı ile bu eğrinin dikleşmesi üç yılda hızla aratabilir” dedi. İnsanların sigortalı- acente ilişkisini arka plana atacaklarını düşünmediğini ifade eden Erbek, “Biz de bu amaçla, kurumsal yapımıza uygun olduğu dijital bir platform oluşturduk. Bir yıl önce doğan sigortakupu.com markası ile bizde poliçesi olan müşterilerimize web sitemizde, kendi şifresi ile o poliçeyi görüntüleme imkanı tanıdık. İnsanlar poliçe yaptırıyor, hangi poliçe nerede ve ne zaman bitiyor sorularının yanıtları acente saklı. Biz de bu dijital platform ile her şey şeffaf. Hangi poliçe, hangi şirkette görebilirler” ifadelerini kullandı.

Ülkemizde insanların sigorta hizmetini fiyatlandıramadığını söyleyen Erbek, sözlerine şöyle devam etti: “Hizmetin ve güvenin bir karşılığı yok. Müşteri tekrar fiyata bakıyor ve en ucuzu seçiyor. Şirketlerin dolayısıyla o noktada olmamak için haklı kaygıları var. Ancak hizmet üstün geldiği zaman orada olmak isteyeceklerdir. O zaman biz de online platformda yer alıyor olacağız.”

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER