24 Aralık 2024, Salı
spot_img

AvivaSA’nın fon büyüklüğü 10 yılda 12 kat büyüdü

AvivaSA, 2017 Satış Vizyon Toplantısı’nda 10. yılını kutladı. Sabancı Holding Perakende ve Sigorta Grup Başkanı Haluk Dinçer, 2016’nın zorlu bir yıl olduğunu belirterek, “Buna rağmen AvivaSA, 2016 hedeflerini tutturdu” dedi. AvivaSA Emeklilik ve Hayat CEO’su Fırat Kuruca da 10 yılda fon büyüklüklerini 12 katına çıkardıklarının altını çizdi.

AvivaSA Emeklilik ve Hayat, acenteler, satış ekipleri ve Akbank çalışanlarından oluşan 850 kişilik ekibin, Antalya’da bir araya geldiği 2017 Satış Vizyon Toplantısı’nda 10’uncu yılını kutladı. AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca’nın ev sahipliğinde düzenlenen toplantıya, Sabancı Holding Perakende ve Sigorta Grup Başkanı ve AvivaSA Yönetim Kurulu Başkanı Haluk Dinçer de katıldı. Aviva Uluslararası Sigorta CEO’su Maurice Tulloch da görüntülü mesaj aracılığıyla katılımcılara seslendi. Toplantıda şirketin 2016 yılı sonuçları değerlendirildi ve önümüzdeki dönem hedefleri paylaşıldı.

“Türkiye pazarı büyük fırsatlar taşıyor”

Maurice Tulloch, Aviva Grubu’nun, Sabancı Holding ile AvivaSA çatısı altında kurduğu ortaklığın başarıyla devam ettiğine ve Türkiye pazarının büyük fırsatlar taşıdığına dikkat çekti.

“AvivaSA, hedeflerini tutturdu”

Toplantıda bir konuşma yapan Haluk Dinçer, sadece Türkiye için değil, dünya için de 2016’nın zor bir yıl olduğunu belirtti. Dinçer, “Buna rağmen AvivaSA hedeflerini tutturarak, 2015 yılında elde ettiği BES fon büyüklüğü liderliğini 2016 yılında da sürdürdü. Fon büyüklüğünde yakaladığı liderliğini otomatik katılımda da sürdüreceğine inanıyoruz” dedi.

“Çok iyi bir 10 yıl geçirdi”

AvivaSA CEO’su Kuruca ise tüm çalışanlarına teşekkür ederek başladığı konuşmasını şöyle sürdürdü: “AvivaSA çok iyi bir 10 yıl geçirdi. 10 yıllık yolculuğumuzu kısaca özetlemek gerekirse, sözleşme/poliçe sayımızda 6 kat büyüme, müşteri sayımızda 5 kat artış gerçekleştirdik. Fon büyüklüğümüzü tam 12 katına çıkarttık ve marka bilinirliğimizi tam 17,5 kat artırdık. Türkiye BES pazarı kurulduğu günden bu yana çok büyük bir gelişme gösterdi. Bugün 17,5 milyar dolarlık bir büyüklüğe ulaştı. Bu çok büyük bir başarı… Ancak Aviva’nın faaliyet gösterdiği İngiltere (yüzde 97), İspanya (yüzde 9,6), İtalya (yüzde 6,9), Türkiye (yüzde 2,4) gibi ülkelerde BES fon büyüklüklerinin milli gelire oranına bakacak olursak, ülkemizin çok gerilerde olduğunu görüyoruz. Bu gerçeğe, ülkemizdeki tasarruf açığının yüksek olması da eklenince, gidecek çok yolumuz olduğu ortaya çıkıyor. Aviva’nın da faaliyet gösterdiği İngiltere ve Polonya örneklerini incelediğimizde, Polonya, ekonomik ve kültürel açıdan ülkemize benzemesine rağmen, BES fon büyüklüğünde bizim iki katımız büyüklüğünde. Dünyanın en gelişmiş ülkelerinden birisi olan İngiltere ise bizden yaklaşık 200 kat daha büyük. Bu inanılmaz fark gösteriyor ki, daha önümüzde gidecek çok uzun bir yol var. Ama şunu özellikle vurgulamam gerekiyor: BES’te şu ana kadar yakaladığımız başarının sırrı, “Mutlu Çalışan, Mutlu Müşteri”dir. Her zaman söylediğimiz gibi, biz sadece poliçe satmıyoruz. Yaptığımız iş çok değerli ve anlamlı. İnsanların hayatlarına dokunan, onları ve ailelerini uzun vadede koruyan, hep hayatlarında olduğumuz bir iş yapıyoruz. 18 yaşından 90 yaşına kadar her insana dokunabileceğimiz harika ve anlamlı ürünlere sahibiz. Hiçbir ürün ya da hizmet bu kadar uzun soluklu değil. Bizim işimizin en güzel tarafı da bu. Bir insana dokunarak, onun ve tüm sevdiklerinin hayatı ve geleceği ile ilgili belirsizlik korkusunu yok ediyoruz.”

X Takımı Kahramanları!

1494408593_AVIVASA_VizyonToplantisi_TopluFoto___2017

AvivaSA’nın, 10’uncu yılını kutladığı vizyon toplantısının konsepti ‘kahramanlar’ üzerine kurgulandı. Belirsizlikle birlikte; çoğalmayı, takım olmayı, ilerlemeyi, gücü ve Roma rakamıyla 10’u temsil eden X’in oluşturduğu takımın kahramanlarının ise AvivaSA çalışanlarını temsil ettiği vurgulandı. Dijital ortama da taşınarak, katılımcılarla interaktif bir iletişimin kurulduğu 2017 Satış Vizyon Toplantısı’nda “X Takımı Kahramanları” mobil uygulamasını akıllı telefonlarına indiren katılımcılar, programı dakika dakika takip edip, yarışmalara katılarak sürpriz ödüller kazandı.

AvivaSA’nın vizyon toplantısının sürprizlerinden birisi de, 21 yıldır AvivaSA ile birlikte olan, markanın en eski iki müşterisinin katılımıydı. Katılımcılardan büyük ilgi gören bu müşteriler, AvivaSA müşterisi olmanın onlara ne ifade ettiğini ve deneyimlerini paylaştılar.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER