AvivaSA Emeklilik ve Hayat, en az bir yıl deneyimli platform asistanı arıyor. Şirketten yapılan açıklamaya göre, adayın Microsoft Office programlarını bilmesi, düzgün diksiyona sahip olması ve Antalya’da ikamet etmesi gerekiyor.
AvivaSA Emeklilik ve Hayat, Antalya’da ikamet eden platform asistanı arıyor. Şirketten yapılan açıklamaya göre istenen nitelikler arasında; en az lise mezunu, Microsoft Office programlarına hakim (özellikle Word ve Excel’i kullanabilen), tercihen benzer bir görevde en az 1 yıl deneyimli, diksiyonu düzgün, temsil yeteneği kuvvetli, insan ilişkilerinde başarılı, organizasyon yeteneği gelişmiş, inisiyatif alabilme gibi kriterler bulunuyor.
Platform asistanı neler yapacak?
Direkt Satış Kanalı Bölge Ofisinde, idari işlerin tüm süreçlerine destek verecek olan platform asistanının;
- Satış ofisinin tüm işleyiş ve uygulamalarının yürütülmesinde aktif rol oynamak,
- Genel Müdürlüğün ilgili birimleri ile gereken iş süreçleri ve raporlamaları yürütmek,
- Gelen telefon ve müşterilerin karşılanması, ilgili kişilere yönlendirilmesini sağlamak,
- Dosyalama yapmak,
- Periyodik raporlama yapmak,
Ofis işleyişi, uygulama ve prosedürler konusunda eğitimler vermek gibi görevleri yerine getirmesi bekleniyor.
Kaynak: kariyer.net