2 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca Facebook’ta BES’i anlattı

AvivaSA, 2013 yılında başlattığı ve geleneksel hale getirdiği ‘Müşteri Haftası’ etkinliğini bu yıl, müşterilerin ve çalışanların bir arada olduğu etkinliklerle kutladı. Bu etkinliklerden en ilginci de AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca’nın, Facebook canlı yayınında izleyenlerle buluşması oldu.

Bireysel emeklilik fon büyüklüğünde sektör lideri AvivaSA, 5 yıldır düzenlediği Müşteri Haftası’nda bu yıl bambaşka etkinlikler düzenledi. Bu etkinliklerden bir de AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca’nın, Facebook canlı yayınında izleyenlerle buluşması oldu. Kuruca canlı yayında önce Bireysel Emeklilik Sistemi (BES) hakkında bilgiler verdi. AvivaSA’nın müşteri odaklı dijital dönüşümünden bahseden Kuruca, canlı yayında gelen soruları da yanıtladı.

Tüm haftaya yayılan etkinliklerde, AvivaSA çalışanlarının müşterilerle birebir temas etmesi ve müşteri odaklı bakış açısının yaygınlaştırılması amaçlandı. Etkinlikler kapsamında, AvivaSA Genel Müdürlüğüne davet edilen müşterilerle, tüm genel müdürlük çalışanlarının katıldığı, ‘Müşterilerimizi Dinliyoruz’ panelinin ardından, keyifli bir kokteyl düzenlendi. Panelde AvivaSA müşterileri, Dr. Hakan Tetik’in moderatörlüğünde, AvivaSA ile ilgili görüş ve beklentilerini keyifli bir sohbetle tüm çalışanlara aktardı.

Müşteri Odaklılık

AvivaSA CEO’su Fırat Kuruca, ‘müşteri odaklılığın’ öneminin altını çizerek şunları söyledi: “AvivaSA olarak, insan kaynağımızı ve teknolojiyi en verimli şekilde kullandık. Tüm süreçlerimizi müşteri odaklılık stratejimizle yeniden düzenleyerek, sektörde müşterileri tarafından en çok tercih edilen dijital sigorta şirketi olabilmeyi hedefliyoruz. Bunun için kurum içinde verimliliği artıran yeni iş yapış tarzlarını benimsedik. Yalın süreçler tasarlamak için çalışıyoruz ve tüm bu çalışmalarımızı müşterilerimize daha iyi bir deneyim yaşatmak amacıyla geliştiriyoruz. Müşteri deneyimini mükemmelleştirmek ve kişiselleştirilmiş deneyimler sunabilmeyi istiyoruz. Bunun için onları tanımak, ihtiyaçlarını anlamak ve onlara uygun kişiselleştirilmiş ürün ve hizmetleri, doğru zamanda, doğru kanallardan sunarak, hayatları boyunca müşterilerimizin yanında olabilmek istiyoruz.”

Türkiye’de ortalama ömrün 78 yıl olduğunu vurgulayan Kuruca, sözlerini şöyle tamamladı: “İnsan ömrü uzadıkça ve yaşlandıkça sigorta ve emeklilik ürünlerinin gerekliliği daha da ortaya çıkıyor. 18 yaşından 90 yaşına kadar her insana dokunabileceğimiz ürünlerimiz var. Hiç bir ürün ya da hizmet bu kadar uzun soluklu değil. Tam bu noktada, ‘müşteri odaklılık’ kavramı çok daha önem kazanıyor. Sektörümüzün geleceğini, müşteri odaklı bakış açısı ve dijitalleşme belirleyecek. Biz de bu çerçevede, AvivaSA olarak sunduğumuz dijital çözümlerle müşterilerimizin hayatını kolaylaştırmayı hedefliyoruz. Teknolojik gelişmelere paralel olarak artan müşteri beklentilerine uygun ürün ve hizmetleri sunacağız. İhtiyaç duydukları anda ve tercih ettikleri kanallardan müşterilerimizin yanında olabilmek için dijital dönüşüme ve teknolojiye yatırımlarımız devam edecek.”

‘Bildiklerinizi Unutun’

Dr.Hakan Tetik’in moderatörlüğünü üstlendiği, ‘Bildiklerinizi Unutun’ etkinliğinde, Tetik’in keyifli sunumunun ardından düzenlenen yarışmada, şirket çalışanları gidonu ters yönde çalışan bisiklet üzerinde uzun süre kalabilmeyi deneyerek, yerleşmiş öğrenilmişlikleri tam tersine çevirebilmenin zorluğunu öğrendiler. Organizasyon kapsamında ayrıca, müşterilerin ürün ve hizmetler ile ilgili görüş ve beklentilerini samimi bir dille tüm çalışanlara aktardığı bir panel gerçekleştirildi. Etkinlik, canlı müzik eşliğinde verilen kokteyl ile sona erdi.

‘Benim Müşterim’ ve ‘Müşterilerimizi Dinliyoruz’

Müşteri Haftası boyunca ayrıca, saha satış ekiplerinin müşterilerinin AvivaSA ile ilgili düşüncelerini videoya çektiği ‘Benim Müşterim’ video yarışması ve AvivaSA yönetim ekibinin, hafta boyunca müşterileri arayarak, onların beklenti ve görüşlerini dinlediği ‘Müşterilerimizi Dinliyoruz’ etkinlikleri düzenlendi. Düzenlenen etkinliklerde müşteriler ile birebir teması olmayan tüm üst yönetim ekibi ve çalışanların müşteri görüş ve beklentilerini birebir duyması sağlanarak, iş yapış modellerinin daha müşteri odaklı bir hale getirilmesi amaçlandı.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER