Auto King, İstanbul Basın Ekspres Yolu ve Kartal’da ekspres mini onarım ve bakım ile hasar onarım hizmeti vermek üzere yeni servislerini hizmete açtı. Toplamda yıllık 17 bine yakın araca hizmet verecek Auto King, iki bölgedeki sigorta ve filo şirketlerinin yanı sıra bireysel müşteriye de kaliteli bir hizmet sunacak.
Türkiye genelinde, tüm otomobil markalarının bakım ve onarım hizmetleri konusunda faaliyet gösteren Auto King, İstanbul’a açtığı servislerin sayısını arttırmaya devam ediyor. Mayıs ayında Kağıthane’de açılan ve yaklaşık 8 bin araca hizmet veren yeni servis merkezinden sonra Auto King 20 Haziran’da Basın Ekspres Yolu ve 22 Haziran’da açtığı Kartal servis merkezleriyle büyüyor. Auto King’in 2018 yılı içerisinde başlattığı ve hızla devam ettiği franchise ağını güçlendirme çalışmaları kapsamında hizmete giren İstanbul Basın Ekspres Servis Merkezi 7 bin 250 araca Kartal Servis Merkezi ise 9 bin 320 araca hizmet veriyor.
Yatırımlara devam
İstanbul’da yatırımlara hızla devam ettiklerini ve bu yıl içinde daha birçok yeni servis açacaklarını belirten Auto King CEO’su M. Ayhan Dayoğlu artık hizmet sektöründe kalitenin ve güvenin esas olduğunu, müşterilerin bakım-onarım alanında bunu Auto King’de bulduğunu ve bu nedenle sürekli artan bir talep olduğunu belirtti. Bu talepten memnuniyet duyduklarını belirten Dayoğlu, bu taleplere karşılık vermek için yatırımlarını sürdürdüklerini dile getirdi.
Ayhan Dayoğlu konuşmasını şöyle sürdürdü; “Müşteri memnuniyetini daha da arttıracak projelere hız veriyoruz. Zira müşterimizin beklentileri her gün biraz daha yükseliyor. Müşterilerimiz, bir kahve zincirinde gördüğü uygulamayı bir hasar onarım servis zincirinde de görmek istiyor. Yenilenmeyi desteklemek için başlattığımız durum değerlendirmesini kısa süre önce tamamladık. Auto King Franchise sistemine dâhil olan servislerin standartlarını tekrar tekrar gözden geçirdik. Standartların arzu ettiğimiz seviyenin üzerine taşınması için ön çalışmalarımızı yaptık, gelişim planlarını hazırladık. İstanbul Basın Ekspres Yolu ve Kartal servis merkezlerimiz de bu kapsamda hizmete açıldı.”
Servisler, ortak fayda yaratmalı
2018 yılında yeni konseptli servis merkezleri için franchise vererek markanın büyümesine hız kazandırdıklarını ifade eden Auto King CEO’su M. Ayhan Dayoğlu ayrıca “Türkiye’nin Yetkili Servisi” sloganı ile yola çıktığımız bu yeni dönemde, hızlı ama bir o kadar da sağlıklı bir büyüme trendine giren Auto King ailesi, arasına katılan yeni üyeleri ile her geçen gün, tüketicisine biraz daha yaklaşıyor, biraz daha güçleniyor. Araçların gelişen teknolojilerine cevap verebilmek için yılların ustası olmak artık tek başına yeterli değil. Bu gelişimi takip edip öğrenmek ve doğru çözümü üretmek gerekiyor. Bu durumda da iyi usta, iyi servis kavramı tarih oluyor. Servisçilik artık, bir bütünün önemli bir parçası olmaktan geçiyor. Bu durumda servislerin büyük bir çatı altında buluşup ortak fayda yaratması gerekiyor”
diye konuştu.