AUTO KING Genel Müdür Yardımcısı Dilek Yücetin, sigorta şirketleri, acenteler ve sigortalıları birlikte mutlu etmeyi amaçladıklarını belirterek, “Hizmet felsefemiz olan ‘Değişim yerine Onarım’, sektöre ve Türk ekonomisine 60 milyon dolar tasarruf sağladı”dedi. Faaliyetine 2001 yılında başlayan motorlu taşıtlarda oluşan küçük ve orta ölçekli hasarların know-how içeren hızlı onarım teknikleri ve son teknoloji malzeme ve ekipmanlar kullanılarak koşulsuz müşteri memnuniyeti anlayışı ile giderilmesini amaçlayan AUTO KING, ana hizmet sektörü olan sigorta sektörüne verdiği hizmetler ve kattığı artı değer ile müşteri memnuniyetini en üst seviyede tutmayı başarıyor.
Verilen hizmet ile tüketiciye ve sigorta şirketlerine azami para ve zaman tasarrufu kazandırmayı ve bu yolla Türk ekonomisine katkı sağlamayı amaçlayan AUTO KING’in Genel Müdür Yardımcısı Dilek Yücetin, “Değişim yerine Onarım hizmet felsefemiz sayesinde sigorta sektörü ve Türk ekonomisine yaklaşık 60 milyon dolar tasarruf sağladık” dedi. Yücetin, AUTO KING’in 2013 yılını nasıl tamamladığını, yeni proje ve yatırımlarını ve 2014’ten beklentilerini SİGORTALI ile paylaştı.
Kalite, tasarruf ve müşteri memnuniyeti
AUTO KING’in felsefesinin her zaman yaratıcılık ve yenilik üzerine kurulu, etik ve şeffaf bir hizmet sunmak olduğunu ifade eden Yücetin, “Bizim taklitçilikten uzak, yapılanı yapmayan, sigorta sektörüne her zaman yenilik getirerek kalite, tasarruf ve müşteri memnuniyetini bir arada tutmak gibi bir vizyonumuz var” dedi.
Bu anlayışla, Türk sigorta sektöründeki iş ortaklarının beklenti ve dinamiklerini gözeterek, komple süreç yönetim taahhüdü mantığında çalıştıklarını belirten Yücetin, 2013 yılında, AUTO KING’e özel geliştirdikleri projelerle ilgili olarak ise şunları söyledi: “İki değerli sigorta şirketimizle iki farklı ve önemli proje hayata geçirdik. Birincisi, mart ayı içinde iş ortağımız Groupama Sigorta ile başladığımız “Oto Ekspres’O” hasar onarım hizmeti. Bu proje, tüm taraflara sunduğu avantajları, şeffaf operasyon yapısı, performans ölçüm sistemi, müşteri memnuniyeti odaklı yönetimi ile sektörde çok başarılı bir ilk oldu. İkinci örnek ise iş ortağımız Ergo Sigorta ile birlikte geliştirip kasım ayı içinde lansmanı yapılan ‘Ergo Küçük Hasar Onarım – PLUS’ hizmeti. Bu projemiz ise, ‘Mini Onarım’ hizmet paketlerinden farklı olarak, talepte bulunan her sigortalıya hizmet verme esnekliğine sahip, yenilikçi, hızlı ve teknolojik alt yapısı ile sigortalı ve sigorta şirketi lehine sayısız avantajlar sunan farklı bir hizmet ürünü olma özelliğine sahip.”
Verimlilik merkezli yeni projeler
Tüm proje ve uygulamalarının her zaman sigorta şirketleri, acenteler ve sigortalılarını birlikte mutlu etme üzerine kurulu olduğunu belirten Yücetin, Elektronik Hasar Onarım Planlama ve Takip Sistemi, iPad Üzerinden Hasar Tespit Sistemi, Merkezi Elektronik Hasar Operasyon Denetim Sistemi, Müşteri Memnuniyet Ölçüm ve Takip Sistemi, İş Ortakları ile Elektronik Görüntüleme ve Raporlama Sistemi, Elektronik Mobil Hasarlı Parça İhbar Sistemi gibi her biri Otomotiv Satış Sonrası Hizmetler alanında bir ilk olan uygulamaların, özellikle bağımsız bir Türk Hasar Onarım Markası tarafından geliştirilmesinin önemli bir örnek olduğunu söyledi.
‘Değişim yerine Onarım’
Yücetin, AUTO KING’in yenilikçi iş modelleri ve kaliteli servis merkezleri ağının sigorta ve otomotiv sektörlerinde motorlu taşıt sahibi tüketicilere ve faaliyet gösteren kuruluşlara, 13 yıldan beri gittikçe artan boyutta tasarruf katma değeri yarattığını söyledi. Araç Bakım ve Onarım Pazarı’na getirdikleri ‘Değişim yerine Onarım’ anlayışıyla Türkiye ekonomisine çok önemli ölçekte döviz tasarrufu sağlanmasında öncü rol oynamaktan da büyük mutluluk duyduklarını belirten Yücetin, “Sadece 2013 yılında yaklaşık 400 bin araç sahibi AUTO KING hizmetlerinden istifade etti. ‘Değişim yerine Onarım’ hizmet felsefesi sayesinde sigorta sektörü ve Türk ekonomisine yaklaşık 60 milyon dolar tasarruf sağladık” dedi.
42 il merkezinde 49 servis merkezi
Sigorta ve otomotiv sektörüne sundukları hizmetlerin güçlü bir franchise zinciri ile verilmesi gerektiğinin bilincinde olduklarını söyleyen Yücetin, “Bir zincirin kopma gücü, en zayıf halkasının gücü kadar. Bu anlayış, seçilen franchise modelinin önemini ve AUTO KING tarafından tüm kurumsal ve bireysel müşterilerimize verilen taahhüdü net olarak anlatıyor” dedi. AUTO KING Servis Merkezleri’nin, Türkiye ve Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti’nde 42 il merkezinde 49 servis merkezine ulaştığını ifade eden Yücetin, “AUTO KING, franchise modelini benimseyen, markasının kurumsal kimliği ve 1200 sayfalık ISO 9001 franchise Kalite Yönetim Standartları altında faaliyet gösteren kuvvetli bir zincir” şeklinde konuştu.
2013 yılında AUTO KING – Mardin, AUTO KING – Uşak ve AUTO KING – Bodrum – Milas yeni servis merkezlerinin hizmete başladığını söyleyen Yücetin, AUTO KING – Bursa, AUTO KING – Kahramanmaraş ve AUTO KING – Denizli servis merkezlerinin yeni binalarına taşındığını ve AUTO KING – Antalya ile AUTO KING – Isparta servis merkezlerinin ise tevzi yatırımlarını bitirdiğini belirtti. Etkin ölçüm ve denetim sistemi AUTO KING olarak müşteri memnuniyeti odaklı, kendilerine özgü bir hizmet anlayışına sahip olduklarını belirten Yücetin, çok etkin ölçüm ve denetim sistemiyle gerçekleştirilen ve 100 müşterinin 95’inin memnuniyetini anketlerle ölçen bir elektronik altyapıya sahip olduklarını söyledi. Yücetin, “Deneyimli Müşteri Hizmetleri ve yönetim temsilcilerinden oluşan Genel Müdürlük Müşteri Hizmetleri Departmanı, Türkiye genelinde Kalite Yönetim Sistemi içinde oluşturulan prosedür ve talimatlarla direkt genel müdüre bağlı çok etkin bir şikayet çözüm yönetimi sunuyor. AUTO KING Servis Merkezleri’nden hizmet alan 100 bin müşterinin beyan ettikleri toplam müşteri memnuniyeti oranı, yüzde 99,7 gibi birçok sektörde benzeri görülmeyen bir seviyede” dedi. Son olarak, 2014 yılından oldukça umutlu olduklarını ifade eden Yücetin, “2014 yılının AUTO KING için her sahada önemli bir atak yılı olmasını bekliyoruz. 2014 yılı içinde AUTO KING hizmetlerinin yeni hizmet alanlarında ve kurumsal bir yapı içinde Türkiye, Rusya ve Yunanistan’da hızlı bir büyüme ile genişleyeceğini ümit ediyorum” şeklinde konuştu.
Türkiye’nin yurt dışındaki ilk servis merkezi: AUTO KING Moskova
Dilek Yücetin, hayata geçirdikleri yeni projeleriyle ilgili olarak, bir Türk markası olan AUTO KING’i dünya markası yapma vizyonu çerçevesinde uluslararası açılım kararı aldıklarını ifade etti. Yücetin, bu bağlamda Yunanistan ve Rusya Federasyonu’na yönelik gerçekleştirdikleri yatırımlarla, Türkiye’nin yurt dışındaki ilk servis merkezi olan AUTO KING Moskova’nın Kasım ayı içinde hizmete başladığını söyledi. Yücetin, ayrıca, bu yıl nisan ayı içerisinde, Genel Müdürlük binalarını da AUTO KING’in Maslak Servis merkezi’nin yanında bulunan 450 m2’lik yeni binalarına taşıdıklarını söyledi.
2.3 milyon müşteri portföyümüz var
Önemli stratejik kararlar aldıklarını ve yılı bu kararlar doğrultusunda tamamlamak üzere olduklarını söyleyen Dilek Yücetin, 2013’ün kendileri için oldukça başarılı geçtiğini ifade etti. Özellikle sigorta sektörüne, rekor seviyede müşteri memnuniyeti ve tasarruf katma değeri sağladıklarını belirten Yücetin, verdikleri hizmetlerle ilgili olarak şunları söyledi: “Sektör için yarattığımız ve geliştirdiğimiz hizmetler içerisinde, ‘Mini Onarım’ ve ‘Mobil Parça Onarımı’ konseptlerinde sigorta şirketlerimizin yaklaşık 2,3 milyon adet kasko poliçesi sahibi müşteri portföyüne hizmet sunduk.”