5 Kasım 2024, Salı
spot_img

Auto King, Beylikdüzü servisiyle büyümeye devam ediyor

Yüksek teknoloji ile donatılmış servis merkezleriyle, Türkiye, Rusya, Kıbrıs ve Yunanistan’da hizmet veren Auto King, İstanbul Beylikdüzü’nde açtığı yeni şubesiyle birlikte hızla büyümeye devam ediyor.

1F9694EB-6E45-415B-89AD-256C2F20DEE1Türkiye’nin yetkili servisi Auto King, yatırımlarına hız kesmeden, franchise ağını genişletmeye devam ediyor. Bu yatırımları kapsamında 25 Nisan Çarşamba günü Beylikdüzü’nde yeni şubesi Beylikdüzü Servis Merkezi’ni açtı. Açılışa, Auto King üst yönetimi, acente eksperleri ve sigorta şirketlerinin temsilcileri katıldı. Arkasına aldığı güçlü sermaye desteği, yetki ve sorumluluklar ile hızlı büyüme hamlesini başlatan AUTO KING, tamamen kurumsal ve profesyonel çalışanları ile geleceğin satış sonrasını bugünden şekillendiriyor.

Servislerini üç ana kategoriye ayırıyor

Geniş servis ağı ve dünyaca kabul görmüş tedarikçi ve iş ortaklarıyla birlikte başta tüketicileri olmak üzere, sigorta ve filo sektörlerine yüksek kaliteli, güvenilir, optimum fiyatlı, hızlı ve şeffaf hizmetler sunmayı hedefleyen Auto King bu yıldan itibaren servislerini Ekspres mini onarım ve bakım servisleri, hasar onarım servisleri ve mobil parça onarım servisleri olmak üzere üç ana kategoriye ayırarak yönetecek.

Auto King CEO’su M. Ayhan Dayoğlu Beylikdüzü servis merkezinin açılış konuşmasında, “Türkiye’nin Yetkili Servisi sloganı ile yola çıktığımız bu yeni dönemde, hızlı ama bir o kadar da sağlıklı bir büyüme trendine giren Auto King ailesi arasına katılan yeni üyeleri ile her geçen gün tüketicisine biraz daha yaklaşıyor, biraz daha güçleniyor. Yeni iş ortağımız Beylikdüzü Servis Merkezi’nin; kaliteli ve uygun fiyatlı parça ve işçilik anlayışı ile gelen talepleri müşteri memnuniyetinden de taviz vermeden, hızla ve sistematik olarak karşılayacağına olan inancım tam” dedi.

“Yenilenmeyi destekliyoruz”

Dayoğlu, “Müşteri memnuniyetini daha da artıracak projelere hız veriyoruz. Zira müşterimizin beklentileri her gün biraz daha yükseliyor. Müşterilerimiz, bir kahve zincirinde gördüğü uygulamayı bir hasar onarım servis zincirinde de görmek istiyor. Yenilenmeyi desteklemek için başlattığımız durum değerlendirmesini kısa süre önce tamamladık. Auto King Franchise sistemine dahil olan servislerin standartlarını tekrar tekrar gözden geçirdik. Standartların arzu ettiğimiz seviyenin üzerine taşınması için ön çalışmalarımızı yaptık, gelişim planlarını hazırladık. Beylikdüzü servis merkezimiz bunlara en iyi örneklerden biri” diye konuştu.

“İhtiyacı karşılamak için çalışıyoruz”

Ülkemizde otomotiv sektöründe bir başka değişimin de sigorta cephesinde yaşandığını söyleyen Dayoğlu, şunları söyledi: “Ülkemizde bir yılda sigortaya konu olan, yaklaşık bir milyon sekiz yüz bin otomobil hasar dosyası açılıyor. Bu araçların bir kısmı yetkili servislerde, bir kısmı da tamirhanelerde onarılıyor. İki servis tipi arasında ise ciddi fiyat ve işçilik kalitesi farkı bulunuyor. Filo şirketleri de servis seçiminde çok zorlanıyor. Uzun dönemli hesap kitap yapmak ve bu hesabı kitabı da kuruşuna kadar tutturmak zorundalar. Bir tarafta müşteri memnuniyeti sağlamaya ve pozitif müşteri deneyimi yaratmaya çalışırken, diğer tarafta maliyet optimizasyonu yapabilmek gerçekten zor zanaat. İşte biz, Auto King olarak buradaki açığı, bir başka deyişle de tam olarak ihtiyacı karşılamak için çalışmalarımızı yoğunlaştırıyoruz.”

 

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER