Auto King, 2019 yılında ailesine katılan yeni üyelerinin eğitimlere verdiği önemi Genel Merkez Eğitim Akademi ile bir üst skalaya taşıyor.
Auto King’in 2007 yılından bu yana eğitim alanındaki çalışmalarına yön veren Eğitim Akademi; kurum için eğitimin yanı sıra sektörün gelişimine katkı sağlamak vizyonuyla hareket ediyor.
Sektörün gelişime verdiği önemi Genel Merkez Eğitim Akademi ile bir üst skalaya taşıyan Auto King; 2019 yılında ailesine katılan yeni üyelerine 5 gün süren bir eğitim düzenleyerek eğitim konusundaki hassasiyetini gözler önüne seriyor. Eğitim kapsamında; İş İdaresi, Mini Onarım, Mobil Parça Onarımı, Boyasız Göçük Düzeltme; Oto Bakım Koruma, Ön Cam Onarımı ve İç Döşeme Onarımı konularını katılımcılara simülatif olarak aktaran Auto King’in uzman eğitmenleri; teorik eğitimlerle de süreci destekliyor. Auto King Eğitim Akademi ile 2019 yılsonunda yaklaşık 120 kişiye eğitim vermeyi hedefliyor.
“Auto King olarak eğitimi önemsiyoruz”
Konu özelinde açıklamada bulunan Satış ve Pazarlama Direktörü Erkan Kıraç, “Auto King olarak, Eğitim Akademi ile hedeflerimiz çok net. Sektörün gelişimine katkı sağlamak… Dolayısıyla verdiğimiz eğitimi nitelik açısından değerlendirdiğimizde eğitimlerimiz; çok kapsamlı ve teknolojinin ön planda tutulduğu programları içeriyor. Bu farkındalıkla da eğitimlerimizin şirketlerin vizyonuna ve süregelen hedeflerine ciddi oranda katkı sağlayacağı düşünüyoruz. Eğitim sonrası yeni üyelerimize almış oldukları eğitimi başarı ile tamamladıklarını gösteren sertifikaları takdim ediyoruz ve genel müdürlük kapsamında formasyon bilgilendirmesi de sağlıyoruz” dedi.
Auto King hakkında
Auto King, Mini Onarım ve Mobil Parça Onarım konseptlerini entegre bir şekilde dünyada ilk defa 2001 yılında hayata geçirmiş olup, 2011 yılı itibariyle orta ve büyük ölçekli hasar onarımı, oto bakım koruma ve mekanik bakım onarım hizmetlerini bünyesine katmıştır. 120 bin metrekare üzerinde kapalı alan ve 54 adet yüksek teknoloji ile donanmış servis merkezlerinde Türkiye, Kıbrıs ve Yunanistan’da hizmet veren Auto King ‘in Hasarlı bir parçayı değiştirmek yerine onarmak ve aracın orijinalliğini azami ölçüde korumak anlayışı üzerine kurulu franchise iş modeli ile 18 yılda 3.5 milyonu aşkın mutlu müşteriye ulaşarak sigorta sektörüne ve ülke ekonomisine 1 milyar lirayı aşkın tasarruf sağlamıştır. Auto King, TSE 13168 Hizmet Yeterlilik Belgesi ve ISO 9001:2015 Kalite Yönetim Sistemi Standartları çerçevesinde sunduğu hizmetleri ile yüzde 99 müşteri memnuniyetine ulaşmıştır.