23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Auto King acentelere de büyük avantaj sağlıyor

Auto King gibi kurumsal kimlikteki onarım servislerinin acentelere de avantaj sağladığını belirten Auto King İcra Kurulu Başkanı Ayhan Dayoğlu, ağır hasarlı arabalarda eksperlerle de daha çok çalışmaları gerektiğini vurguluyor.

Auto King İcra Kurulu Başkanı Ayhan Dayoğlu,

Türkiye’de son yıllarda artan trafik kazaları bireyler yanında bazen bireylerin gözü gibi baktıkları milyonlarca liralık araçlarına da büyük zarar verebiliyor. Bu konuda da geleneksel oto tamirciliğinin yerini alan kurumsal kimlikteki onarım servisleri vatandaşın derdine de deva oluyor. Türkiye’de söz konusu oto bakım ve onarım markalarının başında Auto King geliyor. Sigortamedya olarak röportaj gerçekleştirdiğimiz Auto King İcra Kurulu Başkanı Ayhan Dayoğlu, Auto King gibi kurumsal kimlikteki onarım servislerinin acentelere de büyük avantaj sağladığını kaydediyor. Dayoğlu, ağır hasarlı araçlarda eksperlerle de daha çok çalışmaları gerektiğini vurguluyor.

Müşteri kaza sonucu ilk acentesini arıyor

Yapılan araştırmalarda müşterilerin kaza sonucu ilk acentesini aradığını vurgulayan Dayoğlu “Yapılan araştırmalar şunu gösteriyor ki müşterilerin yüzde 65’i kaza sonucunda ilk olarak acentesini arıyor. Acente bize yönlendirirken bizden alacağı birkaç tane avantaj var. Acenteler bilindiği üzere komisyon bazında çalışıyorlar. Komisyonu bir noktaya getirdiklerinde ise prim bazlı bir kazanımları söz konusu oluyor.Acente bize aracı daha uygun maliyetle gönderdiği için acentenin hasar prim oranı da düşüyor. Bu durumda sigorta şirketinden aldığı ilave prim de artıyor. Bu da aslında otomatik bir kazanç sağlıyor. Karlılığı artıyor ve müşterisine de en iyi hizmeti alıyor. Maliyeti bizde çok rahatlıkla kontrol edebiliyor. Yetkili serviste bu şansı yok. Hızdan dolayı ikame araç süresi ve maliyeti de düştüğü için bu avantaj primine pozitif etki yapıyor. Müşterisi de buradan memnun kalırsa acente sigortalı ilişkisi de daha sağlam bir zeminde gelişiyor, güçleniyor. Müşterisi memnun kalınca araçla ilgili sigorta dışında hayat, yangın, hırsızlık, deprem, sağlık vb birçok sigorta ürününü sunabilecek şekilde daha kapsamlı bir ilişki üretilebiliyor. Müşteri memnuniyeti ile bu imkanı elinde tutabiliyor” dedi.

‘Eksperlerle ağır hasarlı araçlarda mutlaka aynı safta olmalıyız’

“Eksperlerle birlikte çalışmaya hazırız”

Ayhan Dayoğlu’na otomobil hasar onarım hizmetlerinde sigorta eksperlerinin unutulan rollerini hatırlatıyoruz ve eksperler sizin için nerede duruyor sorusunu soruyoruz ve eksperlere mesajını şu cümlelerle ifade ediyor: “Sigorta alanında eksperler aslında olmazsa olmaz kilit konumda insanlar. Eksperlerle bizim gibi networklerin çalışma alanı çok özel bir alan. Eksperlerle çalışma hacmimizi arttıracağımız en önemli bölüm özellikle ağır hasarlı arabalar olacak. Pert total diye bir platform var. Bu arabalar platformlar üzerine konularak ikinci el satışa sunuluyor. Maalesef ki bu arabalar satın alındıktan sonra da evsafına uygun olarak da tamir edilmiyorlar. Eğer araba çekme belgesi ile işlem gördüyse bunun mutlaka ve mutlaka bir eksper tarafından takip edilerek tamir sürecinin bu şekilde denetimli yürümesi lazım, tekrar trafiğe çıkacaksa tabi. Çekme belgesi ile tamir yapılıyor ama, bu hiç kimse tarafından kontrol edilmiyor. Bittikten sonra bir kontrol yapılıyor orda da her şey görünmüyor, çünkü bitmiş araç kapalı kutu. Bizim eksperlerle yapabileceğimiz en önemli işbirliği bu alanda olabilir ve olmalı da. Bu işbirliği trafik emniyeti açısından da önemli. Bu ağır hasarlı araçların tamirinde eksperlerin çok daha aktif rol oynaması gerekiyor. Biz de eksperlerle birlikte çalışmaya hazırız. Biz de onarım teknikleri ve araçlarla ilgili bilgiler var, eksperlerle bu işbirliğini sağlayabilirsek sanayinin de o yöne gitmesini sağlamış oluruz. Hem bu arada eksperlere yeni bir gelir kapısı açarız, hem de trafiğe çıkan tamir görmüş bu ağır hasarlı araçların başka araçlara çarptığında daha büyük hasarlara yol açmasını önlemiş oluruz. Böylece sigorta şirketlerini de bu pert totalden çıkmış araçların yaratacağı risklerden korumuş oluruz. Daha da önemlisi trafik emniyeti de artacaktır bu şekilde”.

 

1 Yorum

  1. Auto kinge hiç araç yönlendirmiyorum artık. Hangi müşterimi yönlendirdiysem hep sorun çıktı ekstradan para istediler. Hatta acente olarak kendi arabamı götürdüm, limitleri 2-3 santim aşmış diye göçük düzeltmeye 350 TL fiyat istediler. Bende geldim kendi kabortacıma 50 TL ye yaptırdım.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER