Müşteri odaklı hizmet ve etkin dijitalleşme anlayışı ile yeniden yapılanma sürecini tamamlayan Güneş Sigorta; 2019 yılında acentelerle birlikte büyüme planları yapıyor.
Güneş Sigorta’nın Genel Müdürü Atilla Benli, 2019 yılında da dağıtım kanalları ile birlikte büyüme stratejisi çizdiklerini açıkladı. Benli, “2018 yılında Türkiye’nin her yerinde hizmet veren acentelerimizin, brokerlerimizin ve ana sermayedarımız VakıfBank’ın gücüyle hedeflerimizi gerçekleştirdik. 2019 yılında ise dengeli portföy, etkin ürün ve kampanya yönetimimizle acentelerimizi ve diğer dağıtım kanallarımızı destekleyecek, birlikte büyümeye devam edeceğiz” dedi.
Güneş Sigorta’nın çiçeği burnunda genel müdürü Atilla Benli, 2018 yılını değerlendirirken, 2019 yılı hedeflerini açıkladı. Güneş Sigorta’nın güçlü sermaye yapısı ve sigortacılık tecrübesiyle sigortalılarının her zaman yanında olduğunu belirten Benli sözlerine şöyle devam etti: “61 yılı aşkın süredir sigortalılarımızın değerlerini korumaya devam ederek; 2018 yılında 1 milyar 262 milyon TL fiili hasar ödemesi gerçekleştirdik. 2019 yılında da ülkemizdeki sigorta bilinirliğinin ve sigortalı sayısının artması için çalışmaya devam edecek; hedef kitlemizin sigortaya kolaylıkla ulaşabilmesi için acentelerimizi ve diğer dağıtım kanallarımızı hem ürünlerimiz hem de teknolojik yatırımlarımızla destekleyeceğiz.”
Müşteri odaklı olmaya devam edeceğiz
Güneş Sigorta’nın dağıtım kanallarına en iyi hizmeti sunan şirket olmak için sürekli olarak kendini yenilediğini belirten Benli, “Şirketimiz için sürdürülebilirlik ve müşteri odaklı hizmet anlayışı olmazsa olmaz ilkelerdir. Günümüzün iş yapış prensiplerine ayak uyduran, kendini sürekli olarak yenileyen acente ve brokerlerimizle; geniş ürün gamımıza yenilerini ekleyerek birlikte büyümeye devam edeceğiz. 61 yıldır olduğu gibi bu yıl da acentelerimiz, brokerlerimiz ve banka kanalımızla önemli başarılara imza atarak, sigorta sektörünün değer yaratan şirketi olmayı sürdüreceğiz” diye konuştu.