ALC Servis bünyesindeki Türkasistans, sektörde 9 ayı geride bırakırken, Türkasistans Kurumsal Pazarlama ve Satış Yöneticisi Mehtap Özer, Türkasistans’ın asistans hizmetlerini bir yan hizmetten öte, müşteri deneyimi stratejisinin merkezi haline getirmeyi hedeflediklerini söylüyor.
SİGORTAMEDYA ÖZEL
ALC Servis iştiraki olarak kurulan Türkasistans, sektörde 9 ayı geride bıraktı. Şirket, fark yaratan hizmetlerle hızlı büyümeyi sürdürüyor. Biz de Hayatımız Sigortalı Dergisi olarak Türkasistans Kurumsal Pazarlama ve Satış Yöneticisi Mehtap Özer’le bir röportaj yaptık. Türkasistans ile ilgili sorularımızı yanıtlayan Özer, “Türk Asistans olarak, ALC Grubu’nun güvencesi ve deneyimiyle, hem sigorta şirketlerinin hem de iş ortaklarının sahadaki en güçlü destekçisi olmayı sürdürüyoruz” diyor. Özer, Türkasistans’ın asistans hizmetlerini bir yan hizmetten öte, müşteri deneyimi stratejisinin merkezi haline getirmeyi hedeflediklerini söylüyor.
Güven ve inanç, 9 ayda edindiğimiz en büyük güç
Özer, Türkasistans’ın geride kalan 9 ayını şu sözlerle değerlendiriyor: “Türk Asistans olarak sektördeki yolculuğumuza henüz 9 ay önce başladık. Ancak ALC Grubu’nun güçlü kurumsal yapısı ve sektör vizyonu ile kısa sürede büyük bir etki yarattık. Bu süreçte edindiğimiz en büyük güç; sadece sistemler, ekipmanlar ya da anlaşmalar değil, aynı zamanda güven ve inançtır.”
Sektörü şekillendirenler içinde yer almak istiyoruz
ALC Grubu çatısı altında sundukları hizmetlerle yalnızca bireysel kullanıcıları değil; filoları, sigorta şirketlerini, distribütörleri ve 2’nci el araç platformlarını da desteklediklerini ifade eden Özer, “Farklı segmentlerdeki birçok kurumsal iş ortağımızla geliştirdiğimiz entegre çözümler, sektörel esnekliğimizi ve işlevselliğimizi gösteriyor. Ayrıca, stratejik projelerle yalnızca bugünün değil, yarının mobilite çözümlerinde de yer alıyoruz. Çağrı merkezi hizmetlerinden çekici organizasyonuna, teknik destekten ikame araç hizmetlerine kadar her noktada veriye dayalı yönetim ve dijital altyapı ile hareket ediyoruz” diye konuşuyor. Özer, geleceğe ilişkin olarak da şu mesajları veriyor: “ALC ve Türk Asistans’taki üst yönetimimizin güçlü desteğiyle bu yapının daha da büyüyeceğine, sektörde kadının emeğinin ve gücünün daha çok fark edileceğine yürekten inanıyorum. Bugün bulunduğumuz nokta yalnızca bir başlangıç. Hedefimiz, sağlam adımlarla büyüyerek yalnızca sektörde değil, sektörü şekillendirenler arasında yer almak.”
Sektör her geçen gün daha çevik ve entegre hizmetler talep ediyor
Sigorta sektörünün her geçen gün daha çevik, müşteri odaklı ve entegre hizmetler talep ettiğini vurgulayan Özer, şunları söylüyor: “Sigorta şirketleri için asistans, artık bir destek birimi değil; marka değerini artıran stratejik bir alan. Bu bilinçle, her gün daha fazlasını hedefliyor, birlikte daha ileriye gitmeyi amaçlıyoruz.Türkasistans, yalnızca klasik yol yardım değil, müşteri memnuniyetine entegre edilmiş uçtan uca asistans çözümleri ile sektörde fark yaratıyor. Türkiye genelindeki yaygın hizmet ağı, 7/24 erişilebilir çağrı merkezi ve her biri alanında uzman saha ekipleriyle her yıl binlerce müşterinin hayatına dokunuyoruz. ‘Güvenle yolda’ vizyonumuzun arkasında ise hem operasyonel hızımız hem de çözüm odaklı yaklaşımımız yatıyor.”