17 Kasım 2024, Pazar
spot_img

Anadolu Sigorta’ya inovasyon alanında beş ödül 

Anadolu Sigorta, Smart-i Awards ve Kristal Elma’da beş ödül alarak başarılarını taçlandırdı. Şirket, yapay zeka tabanlı projeleri ve sosyal sorumluluk çalışmalarıyla dikkat çekiyor.

Anadolu Sigorta, yenilikçi projeleri ve yaratıcı kampanyalarıyla Smart-i Awards ve Kristal Elma ödül törenlerinde büyük bir başarı elde etti. Smart-i Awards’ta “En İnovatif Ürün” ve “Kurum İçi İnovasyon” kategorilerinde iki altın ödül kazanırken “Sosyal Sorumluluk” kategorisinde gümüş ödül aldı. Kristal Elma’da ise “Hay Aksi” reklam filmi ve Kasko Araba Alarmı radyo spotu ile ödüllendirildi.

Sektördeki liderliğini pekiştirmek için yenilikçi ürün ve hizmetler geliştirmeye devam eden Anadolu Sigorta, Smart-i Awards ödül töreninde, “AS’lı Yapay Zekâ ile Cam Onarım/Değişim Tespiti” projesi “En İnovatif Ürün” ödülüne layık görülürken “Yapay Zeka ile İK Değerlendirme Merkezi Analizi” projesi “Kurum İçi İnovasyon” alanında altın ödül aldı. Gümüş ödül ise “Anadolu Sigorta Kütüphaneleri” projesi ile elde edildi. Bu proje 17 okula kütüphane desteği sağlayarak 10 binin üzerinde öğrenciye erişim imkânı tanıdı.

“İnovatif projelerimizle başarımızı taçlandırıyoruz”

Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Korhan Kuyu, dijital dönüşümün sektördeki etkilerini vurgulayarak “Son iki yıldır inovatif projelerimizle ödül alarak başarımızı taçlandırıyoruz. Bu projeler verimliliği artırırken sektörde benzeri olmayan bir yaklaşımla geliştirilmiştir” dedi. 

“Sürdürülebilir büyümeye katkı sunacağız”

Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Koordinatörü Berna Semiz Ergüntan ise sosyal sorumluluk projeleri ile Türkiye’nin sürdürülebilir büyümesine katkıda bulunacaklarını belirtti.

“Mirasımızı iletişim stratejilerimizle geleceğe taşıyoruz”

Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Fatih Gören, “İletişim çalışmalarımız, müşterilerimizin yanında durduğumuzu gösteriyor. Kristal Elma’da elde ettiğimiz başarı, köklü mirasımızı iletişim stratejilerimizle geleceğe taşıdığımızın bir göstergesi” şeklinde konuştu. 

Şirket, “Türkiye’nin sigorta okulu” misyonuyla, sigorta bilincini yaygınlaştırmayı amaçlıyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER