5 Aralık 2025, Cuma
spot_img

Anadolu Sigorta’ya Felis ve Sardis’ten 6 ödül birden

Anadolu Sigorta, “Ormanın Gözleri”, “100 Yıllık İmza” ve “Var Mı Bi’ Şey” projeleriyle Felis ve Sardis Awards 2025’te toplam 6 ödül kazandı. Şirket, sürdürülebilirlik, kurumsal sosyal sorumluluk ve yaratıcı iletişim alanlarındaki çalışmalarıyla sektördeki güçlü konumunu bir kez daha tescilledi.

Bu yıl 20’ncisi düzenlenen Felis Ödüllerinde dört farklı kategoride ödül alan Anadolu Sigorta, “Ormanın Gözleri” projesi ile Kurumsal Sosyal Sorumluluk ve Amaçlar için Ortaklıklar kategorilerinde iki Felis’in sahibi oldu. Şirketin 100. yılına özel hayata geçirdiği “100 Yıllık İmza – Anadolu Sigorta 100. Yıl Gala Gecesi” ise Yıldönümü İletişim Projeleri ile Bir PR Platformu Olarak Etkinlik Tasarımı ve Yönetimi kategorilerinde ödüle layık görüldü.

Finans ekosistemindeki başarıları ödüllendiren Sardis Awards’ta ise Anadolu Sigorta iki kategoride daha öne çıktı. “100 Yıllık İmza – Anadolu Sigorta 100. Yıl Gala Gecesi” bu kez En İyi Etkinlik Yönetimi kategorisinde Sardis kazanırken, “Var Mı Bi’ Şey?” kasko sigortası reklam kampanyası En İyi Kampanya Filmi ödülünü aldı.

Ödüller, Anadolu Sigorta adına törene katılan Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Müdürü İlker Köklük, Kurumsal İletişim Yöneticisi Ayça Albayrak Sezgin ve Sürdürülebilirlik Yöneticisi Burak Deligöz tarafından teslim alındı.

Anadolu Sigorta Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Koordinatörü Berna Semiz Ergüntan, elde edilen başarıların şirketin iletişim ve sürdürülebilirlik alanındaki etkisini gözler önüne serdiğini belirterek şunları söyledi:

“Anadolu Sigorta olarak 100. yılımızda sadece sigortacılığın değil, sürdürülebilirlik, toplumsal fayda ve kurumsal iletişimin geleceğini şekillendiren projelere imza atıyoruz. Felis ve Sardis’te ödüllere layık görülen çalışmalarımız, yarattığımız etkinin güçlü bir göstergesi. İkinci yüzyılımıza girerken iletişim stratejilerimizi sosyal sorumluluk ve yenilikçilik ekseninde büyütmeye devam edeceğiz.”

Anadolu Sigorta’nın ödüllü projeleri, şirketin toplum yararını önceleyen yaklaşımını destekliyor. “Ormanın Gözleri” projesi, Türkiye’nin orman varlıklarını koruyan teknoloji altyapısının yaygınlaşmasına katkı sağlarken; “100 Yıllık İmza” projesi şirketin bir asırlık mirasını geleceğe taşıyan güçlü bir kilometre taşı olarak öne çıkıyor. “Var Mı Bi’ Şey?” reklam filmi ise mizahi bir dille kasko sigortalarının önemine dikkat çekiyor.

100. yılını “Geleceğin Şirketi” vizyonuyla kutlayan Anadolu Sigorta, kurumsal iletişim projeleri, dijital dönüşüm yatırımları ve toplumsal sorumluluk yaklaşımıyla hem sektörde hem de toplum nezdinde değer yaratmaya devam ediyor.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER