Anadolu Sigorta “Var Mı Bi’ Şey?” kampanyasıyla Effie Türkiye 2025’te Sigorta Hizmetleri kategorisinde Altın Effie’yi almaya hak kazandı.
Anadolu Sigorta, “Var Mı Bi’ Şey?” adlı reklam kampanyasıyla Effie Türkiye 2025’te Altın Effie ödülünün sahibi oldu. “Sigorta Hizmetleri” kategorisindeki bu ödül, şirket adına Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Müdürü Elif Banu Kocaoğlu’na takdim edildi.
Reklam ajansı TBWA\İstanbul tarafından hazırlanan ve yönetmen koltuğunda Eli Kasavi’nin oturduğu kampanya, IPG Medya iş birliğiyle hayata geçirildi. “Var Mı Bi’ Şey?” kampanyası, sigorta sektöründe yaygın olan mesafeli ve soğuk algıyı kırmayı amaçlayarak mizahi bir dil kullanmayı tercih etti. Günlük yaşamdan kesitler sunan samimi anlatımıyla dikkat çeken reklam, Anadolu Sigorta’nın sınırsız ihtiyari mali mesuliyet teminatını, sigortalı kadar karşı tarafın da zararını karşılayan kapsayıcı yapısıyla esprili bir şekilde ön plana çıkardı.
Dünya genelinde 55 ülkede düzenlenen ve reklam ajansları ile reklamveren dernekleri tarafından organize edilen Effie Ödülleri, pazarlama iletişiminde yaratıcılık ve etkiyi ödüllendiriyor. Yarışma, Türkiye’de ise 2005 yılından bu yana Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği iş birliğiyle gerçekleştiriliyor. Effie Türkiye, yıl boyunca yerel pazarda üretilen başarılı kampanyaları değerlendirerek küresel marka ve ajansların performans sıralamalarına da katkı sağlıyor.



