Anadolu Sigorta, Marketing Türkiye ve BoomSonar’ın düzenlediği Brandverse Awards’tan üç ödülle döndü. ‘Kötü anları güzel hatıralara dönüştürün’ temalı Kasko Sigortası reklam filmi ile Film bölümü Finans kategorisinde altın ödül kazanan Anadolu Sigorta, “Ormanın Gözleri” projesi ile PR bölümünde bronz ödülün sahibi oldu. Şirket, sosyal medya performansıyla da Social Brands Veri Analitiği ödülüne layık görüldü.
Marketing Türkiye ve BoomSonar tarafından düzenlenen Brandverse Awards’ın kazananları belli oldu. 24 Haziran’da Hilton Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleşen törende Anadolu Sigorta üç ödül birden aldı. Şirketin Kasko Sigortası’nın trafikteki kötü anları güzel hatıralara dönüştürme gücüne odaklanan reklam filmi, Film bölümü Finans kategorisinde altın ödül kazanırken orman varlıklarının korunması için Tarım ve Orman Bakanlığı Orman Genel Müdürlüğü ile birlikte hayata geçirdiği “Ormanın Gözleri” projesi PR bölümünde “KSS Proje Üretimi ve İletişim Yönetimi: Şirket ve Marka” kategorisinde bronz ödüle layık görüldü. Anadolu Sigorta, sosyal medya performansıyla da Social Brands Veri Analitiği ödülünü almaya hal kazandı.
Anadolu Sigorta Kurumsal İletişim ve Sürdürülebilirlik Koordinatörü Berna Semiz Ergüntan, Brandverse Awards’tan aldıkları ödüllerin iletişim alanındaki başarılarını ortaya koyduğunu dile getirerek şirketin bütüncül şekilde kurguladığı iletişim stratejisi ile müşteri memnuniyetine odaklandığına dikkat çekti.
“İletişimde de önceliğimiz çözüm üretmek”
“Yenilikçi ürün ve hizmetlerimizin yanı sıra, yürüttüğümüz iletişim faaliyetlerimiz sayesinde de mümkün olan her alanda müşterilerimize ulaşabilmek en büyük önceliğimiz” diyen Ergüntan, sözlerine şöyle devam etti: “Brandverse Awards’tan altın ödül alan reklam filmimizde ‘Kötü anları güzel hatıralara dönüştürün’ mottosundan yola çıktık. Anadolu Sigorta’nın, trafikte yaşanan her türlü olumsuz durumda geniş servis ağı ve kaza sonrası hızlı desteği ile müşterilerinin daima yanında olduğunun altını çizdik. PR ana bölümünde bronz ödül kazanan Ormanın Gözleri projemiz ise, iklim değişikliğine bağlı olarak artan orman yangınlarının önlenmesini amaçlarken, sosyal farkındalığı da yükselterek herkesin hayatına dokunuyor. Social Brands Veri Analitiği ödülümüz ise sosyal medyada elde ettiğimiz başarının istatistiki açıdan değerlendirilmesinin bir neticesi. Özetle söyleyecek olursam; Anadolu Sigorta olarak 99 yıldır tüm faaliyet alanlarımızda olduğu gibi iletişim faaliyetlerimizde de hayatın her alanında çözüm yarattığımızı ve ihtiyaç duyulan anlarda müşterilerimizin yanında olmayı önceliklendirdiğimizi vurguluyoruz.”
TBWA\Istanbul imzasını taşıyan reklam filmi: https://www.youtube.com/watch?v=SzjuS3t-wOI üzerinden izlenebilir.