Kaza veya arıza durumunda kasko sigortalılarına 7/24 ücretsiz hizmet sunan Anadolu Sigorta, AS+ Yetkili Servisleri’nde parça değişimi yerine onarıma öncelik vererek araç değerini koruyor. Ayrıca, hasarsızlık indirimi avantajı ve ücretsiz özel şoför hizmetiyle sigortalıların hayatını kolaylaştırıyor.
Yenilikçi ürün ve hizmetleriyle müşterilerinin yanında olan Anadolu Sigorta, AS+ Yetkili Servisleri’nde de müşteri memnuniyetine odaklanıyor. Sigortalılar, herhangi bir kaza veya arıza durumunda Anadolu Sigorta Müşteri İletişim Merkezi veya Sigortam Cepte uygulaması üzerinden, yolda kalan aracın tamirciye götürülmesi, özel şoför hizmeti gibi benzersiz birçok hizmetten 7 gün 24 saat ücretsiz olarak yararlanırken şirket de “Değiştirme Onar” prensibiyle hayata geçirdiği hizmetle AS+ Yetkili Servisleri’nde ağırlıklı olarak parça değişim yerine onarımı tercih ederek hasar kaydının düşürülmesine ve araç ikinci el piyasa değerinin korunmasına katkıda bulunuyor.
Poliçe vadesi içerisinde meydana gelen bir adet hasarın onarımını Anadolu Sigorta AS+ Yetkili Servisleri’nde gerçekleştiren kasko sigortalılar, ilave bir hasar olmaması şartıyla, yıllık poliçe yenilemesinde hasarsızlık kademeleri etkilenmeden indirim hakkı da kazanıyorlar.
Anadolu Sigorta, İstanbul’da AS+ Yetkili/Özel Servisleri’ni kullanan araç sahiplerine, evlerinden veya iş yerlerinden ayrılmalarına gerek olmadan, dilerlerse araçlarının ücretsiz olarak özel şoför ile alınıp onarım sonrası kendilerine teslim edilmesi suretiyle bir onarım hizmeti de sunuyor.