Anadolu Sigorta, Marketing Türkiye’nin Akademetre ile birlikte düzenlendiği The ONE Awards’da Sigorta Sektöründe “Yılın İtibarlısı” ödülünü almaya hak kazandı.
Marketing Türkiye’nin pazar araştırmaları şirketi Akademetre ile gerçekleştirdiği ve “Marka Değeri ve Algı” araştırması baz alınarak düzenlenen “The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri” açıklandı. Anadolu Sigorta, 70’e yakın kategoride gerçekleştirilen saha araştırması sonrası ilk üçe kalan markaların toplam 12 ilde bin 200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda belirlendiği The ONE Awards’da sigortacılık sektöründe yıl içinde itibarını en çok artıran marka olarak ‘Yılın İtibarlısı’ ödülünü kazandı.
19 Ocak’ta Hilton İstanbul Bomonti’de gerçekleştirilen törende ödüller sahipleriyle buluştu. Anadolu Sigorta adına ödülü alan Anadolu Sigorta İletişim Koordinatörü Berna Semiz Ergüntan, törende yaptığı konuşmada “Şirketimiz asırlık tarihi ile köklü bir kurumsal kültürü ve güveni temsil ediyor. Bu tarih, sayıların ya da zaman diliminin çok ötesinde bir anlama sahip. Anadolu Sigortalılar olarak kurumumuzun temsil ettiği değerler doğrultusunda sosyal etkimizi gözeterek yaptığımız çalışmaların yansıması olan ödüllerimiz, yarattığımız güvenin nesiller boyunca aktarılmasının eseri. Bizleri bu ödüle değer gören herkese ve itibarımızı inşa eden tüm çalışanlarımız ve paydaşlarımıza teşekkür ederiz.” dedi.