Anadolu Sigorta, Türkiye İtibar Akademisi’nin gerçekleştirdiği ‘Müşteri Memnuniyeti Endeksi’ araştırması sonuçlarına göre sigorta sektörünün lider markası seçildi.
Türkiye İtibar Akademisi tarafından bu yıl ikinci kez gerçekleştirilen Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin sonuçları belli oldu. Beykoz Üniversitesi iş birliği ile hazırlanan endekste, Anadolu Sigorta, sigorta sektörünün lider markası oldu.
Konuyla ilgili değerlendirme yapan Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Fatih Gören, Anadolu Sigorta’nın müşterilerinin beklenti ve ihtiyaçlarını önceliklendirerek hayata geçirdiği hizmet ve uygulamalarının yüksek tüketici memnuniyetiyle her zaman karşılığını bulduğunu belirtti.
Gören, Anadolu Sigorta’nın pek çok bağımsız kurum tarafından yapılan değerlendirmelerde tüketicinin en beğendiği markalar arasında öne çıktığını aktararak “Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nin sonuçları da bizi bir kez daha mutlu etti. Attığımız her adımda müşteri memnuniyetini esas alıyoruz. Müşteri nezdinde aldığımız bu karşılık da bize doğru yolda olduğumuzu gösteriyor” dedi.
Farklı sektörlerden birçok marka değerlendirildi
Müşterinin aldığı hizmetlerden memnun kalma düzeyi olarak tanımlanan müşteri memnuniyeti hakkında Türkiye İtibar Akademisi tarafından gerçekleştirilen Müşteri Memnuniyeti Endeksi’nde bu yıl 66 farklı sektörden markalar değerlendirildi.
1 Haziran 2023 ile 15 Haziran 2023 tarihleri arasında CATI (Computer Assisted Telephone Interview) yöntemi kullanılarak gerçekleştirilen Müşteri Memnuniyeti Endeksi 2023 raporunda sektörlerde memnuniyet düzeyi en yüksek ilk üç marka sıralamalarının yanı sıra sosyoekonomik statü (SES) grupları, cinsiyet ve eğitim seviyesine göre de müşteri memnuniyeti sıralamasına yer verildi.