23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

Anadolu Sigorta, Mi4biz ile daha hızlı hizmet sağlıyor

“5. Müşteri Hizmetleri Deneyimi Zirvesi”ne konuşmacı olarak katılan Anadolu Sigorta Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Müdürlüğü Dijital Kanallar Yöneticisi Barış İnan, Mi4biz ile müşteri bildirimlerini yönetmenin avantajlarını anlattı.

Anadolu Sigorta, Nice Medya’nın 3 Mayıs’ta düzenlediği 5. Müşteri Hizmetleri Deneyimi Zirvesi’ne katıldı. Anadolu Sigorta’dan Pazarlama ve Müşteri Yönetimi Müdürlüğü Dijital Kanallar Yöneticisi Barış İnan “Müşteri Hizmetlerinde Omnichannel İletişim ve Süreç Yönetimi” panelinde konuşmacı olarak yer aldı. Panelde müşteri hizmetlerinde “tek ekran”ın sağladığı avantajlar, entegrasyonlar, raporlamalar, IT’den bağımsız tasarım yapabilme imkanı ve daha birçok konu konuşuldu. İnan, Anadolu Sigorta’nın bildirimlerini Mi4biz ile yönettiğini açıklayarak deneyimlerini katılımcılarla paylaştı.

Hasar çağrıları daha hızlı çözümleniyor

Mi4biz ile müşteri bildirimlerini yönetmenin Anadolu Sigorta’ya neler sağladığını açıklayan İnan, “Mükerrer kayıtların önüne geçiyoruz, daha hızlı hizmet sağlıyoruz, hasar çağrıları da daha hızlı çözümleniyor. Tüm temasları tek bir noktadan takip edebiliyoruz” dedi. Hem acente hem de müşteri deneyimleri tek bir platform ile yöneten Anadolu Sigorta’nın deneyimlerini de paylaşan İnan, şöyle devam etti:

“Bir şeyi iyileştirmek istiyorsanız ölçmeniz lazım, ölçmek için de iyi raporlayabilmeniz lazım. Birden fazla ticketing sistemi ile çalışırken raporları çıkarmak, konsolide etmek, bunlar arasındaki ilişkiyi kurmakla ilişkili bazı sorunlar yaşıyorduk. Sorunlar tabii ki çözülüyordu ama daha çok efor sarf ediyor ve zaman kaybediyorduk. Tek bir platforma geçerek aslında müşterinin tarihsel datasıyla birlikte hem müşterinin bize ilettiği talepler hem de müşteri adına iş ortaklarımızın bize ilettiği taleplerin görülebildiği raporlar düzenlemeye başladık. Bunun dışında Hazine Müsteşarlığı’na yaptığımız raporların tek platformda olması için hem Mi4biz’in kendi içerisindeki raporlama araçlarını kullanıyoruz hem de bir raporlama ara katmanıyla buradaki tüm ham datayı kendi iş zekası ortamlarımıza aktararak orada işliyoruz. Tek kaynaktan beslenmek tabii ki bizim için avantaj. İyileştirme yapmak istiyorsanız sürekli ölçmek ve ince ayar yapmanız gerekiyor. Branşların altındaki detay sorunları da daha iyi görebilir hale gelirseniz, dokunacağınız yerleri de daha iyi tespit edebilirsiniz.”

Mi4biz nedir?

Mi4biz, şirketlerin müşterilerini her kanaldan dinlemeyi, tasarlayacağı süreçlerle bildirimlerini uçtan uca yönetmeyi, gecikmeleri takip etmeyi sağlayan bir çözümdür. Sağladığı platform, müşteri hizmetleri performansını ölçmeyi ve analiz etmeyi de sağlar.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER