Anadolu Sigorta, Açık Sigortacılık Platformu ile sigortacılık sektöründe dijitalleşmeye katkı sağlıyor. Developer.anadolusigorta.com.tr portalı üzerinden acenteleri ve finans ve sigorta sektöründeki tüm girişimleri; yeni ürün ve müşteri deneyimi oluşturmak için platforma davet eden Anadolu Sigorta, bu sayede dijital sigortacılık ekosistemini büyütmeyi hedefliyor.
Sigortacılık sektöründeki dijitalleşme faaliyetlerine, alanında ilk ve öncü uygulamalarla devam eden Anadolu Sigorta; Açık Sigortacılık Platformu’nun üzerinden yeni API’lar devreye aldı. Dijital sigortacılık ekosistemini büyüterek acentelerinin dijitalleşmesine destek olan Anadolu Sigorta; sektörde ortaya çıkacak yeni girişimler ile yenilikçi iş fikirlerine de katkı sağlamayı hedefliyor. Anadolu Sigorta, developer.anadolusigorta.com.tr adresi ile tüm girişimleri ve sektördeki firmaları; yeni ürün ve müşteri deneyimi oluşturmak için platforma davet ediyor.
Açık Sigortacılık Platformu’nda 16 iş alanında 260 API ile hizmet veren Anadolu Sigorta’nın, aktif olarak platformu kullanan 158 iş ortağı bulunuyor. Platformda günlük 5 milyon adet işlem gerçekleştiriliyor.
InsurTech girişimlerini de destekliyoruz
Müşterilerine daha iyi bir sigorta deneyimi yaşatmak için platformu geliştirme konusunda çalışmalarını sürdürdüklerini açıklayan Anadolu Sigorta Genel Müdür Yardımcısı Mehmet Abacı; “Platformumuz, sigorta ekosisteminde yenilikçi fikirlerin oluşmasını destekleyerek, müşterilerin farklı kanallardan katma değerli hizmet alabilmesini sağlıyor. İş ortaklarımızın sağladığımız hizmetlere hızlı erişilebilmesi için ise sigorta süreçlerini basitleştirip, herkes tarafından ulaşılabilir hale getiriyor. Anadolu Sigorta olarak müşterilerimizin hayatını kolaylaştıracak sigortacılık hizmetlerine pratik bir şekilde erişmelerini çok önemsiyoruz. Bu nedenle InsurTech girişimlerini de destekliyoruz” diye konuştu.
Açık Sigortacılık Platformu; üretim, hasar, finans ve asistans gibi konu başlıklarında yer alan birçok hizmeti kullanıma sunuyor. Bu hizmetler arasında teklif ve poliçe oluşturma, prim hesaplama, poliçe arama, hasar girişi, ihbar alma ve dosya takibi; hasar dosyası sorgulama, tahsilat, çekici ve destek gibi konular bulunuyor.