Anadolu Sigorta, insan odaklı yaklaşımını teknoloji ve sürdürülebilirlikle bütünleştirerek ‘sigortacılığın dönüşümüne öncülük etme’ hedefiyle geleceğe güçlü bir adım atıyor.
Anadolu Sigorta, ikinci yüzyılına girerken misyonunu ve vizyonunu yeniledi. Bir asırlık köklü geçmişini geleceğin sigortacılığına taşımayı hedefleyen şirket, yeni dönemde insan odaklı yaklaşımını teknolojik dönüşüm gücüyle birleştiriyor.
Anadolu Sigorta yeni vizyonunu, “Finansal liderliğimiz ve insan odaklı yaklaşımımızdan aldığımız güç, yenilikçi teknolojiler ve eşsiz müşteri deneyimi ile sigortacılığın dönüşümüne öncülük ediyoruz” ifadesiyle tanımlıyor. Bu vizyon, Anadolu Sigorta’nın yalnızca finansal başarıya değil, aynı zamanda topluma değer katmaya ve geleceğin sigortacılığına yön vermeye odaklandığını gösteriyor.
Şirket, yeni misyonunu ise “Topluma verdiğimiz sözle bugünü ve yarını güvenle koruyoruz” olarak belirledi. Anadolu Sigorta bu misyonla, sunduğu ürün ve hizmetlerle gelecekte de müşterilerinin her koşulda yanında olmayı sürdüreceğini vurguluyor.
Z. Mehmet Tuğtan: “Yeni vizyonumuz ve misyonumuz, güven duygusunun da dönüşümüne öncülük edecek”
Anadolu Sigorta Genel Müdürü Z. Mehmet Tuğtan, şirketin ikinci yüzyılına yön verecek bu adımın stratejik önemine dikkat çekerek şunları söyledi:
“Kurulduğumuz günden bu yana insan merkezli ve sürdürülebilir bir sigortacılık anlayışını esas alıyor, ülkemizle birlikte büyüyoruz. Teknolojiyi dönüştüren ve toplumsal faydayı önceliğine alan bir anlayışla yeni yüzyılımıza giriyoruz. Yeni vizyonumuz ve misyonumuz, sadece sigortacılığın değil, güven duygusunun da dönüşümüne öncülük edecek.”
Yeni Kurumsal Değerler, Geleceğe Yön Veren Yaklaşım
Anadolu Sigorta, yeni dönemde kurumsal değerlerini de yeniden şekillendirdi.
“Köklülük”, “saygı”, “dürüstlük”, “müşteri odaklılık”, “birlikte başarma ve takım ruhu” ile “yenilikçilik” değerleri, şirketin kültürünü ve çalışma anlayışını tanımlıyor.
Neredeyse Cumhuriyet’le yaşıt ve Ulu Önder Mustafa Kemal Atatürk’ün imzasıyla kurulan Anadolu Sigorta, köklü mirasından aldığı güçle Türkiye İş Bankası sinerjisiyle hareket ediyor. Tüm faaliyetlerinde yasalara ve etik ilkelere bağlı kalmayı, insani değerlere sadık olmayı ve verdiği sözü tutmayı temel alıyor.
Müşteri odaklılık yaklaşımını; müşterilerinin ihtiyaçlarını derinlemesine anlamaya, onlarla güçlü ve uzun vadeli ilişkiler kurmaya dayandıran şirket, hızlı değişimlere uyum sağlayan çevik yapısı ve iş birliğine dayalı kültürüyle sürdürülebilir başarıyı hedefliyor.
“Geleceğin Şirketi” Modeliyle Dönüşüm Yolculuğu
Anadolu Sigorta’nın yenilenen vizyonu, misyonu ve kurumsal değerleri; dijital dönüşüm, yapay zekâ, sürdürülebilirlik ve müşteri deneyimi alanlarındaki stratejik projeleriyle doğrudan örtüşüyor.
Orta Vadeli Stratejik Planı kapsamında “Geleceğin Şirketi” modelini hayata geçiren Anadolu Sigorta, kişiselleştirilmiş ürünler, dinamik fiyatlama sistemleri, yapay zekâ tabanlı karar mekanizmaları ve çevik organizasyon yapısıyla sektörde öncü adımlar atmaya devam ediyor.


