23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Anadolu Hayat Emeklilik müşteri hizmetlerinde yeni döneme başladı

Anadolu Hayat Emeklilik’in müşterileri için oluşturduğu teklifleri yönetmeye fırsat veren ‘Müşteri Tutundurma Hayat Döngüsü’nde hata yapma olasılığı Genbil Yazılım Tarafından Microsoft Dynamics CRM Üzerinde Geliştirilen PensionSoft ile ortadan kaldırıldı.

Genbil Yazılım, Anadolu Hayat Emeklilik’in “Müşteri Tutundurma Hayat Döngüsü”ne Microsoft Dynamics CRM ile yeni ve maksimum fayda sağlayan bir çözüm getirdi. Pazarlama ve hizmet personelinin sorunsuz bir müşteri deneyimi sağlamak için kolayca bilgi paylaşmasını ve görevleri yönlendirmesini sağlayan Microsoft Dynamics CRM ile Anadolu Hayat Emeklilik’in müşterileri için oluşturduğu teklifleri yönetmeye fırsat veren sistemde hata yapma olasılığı ortadan kaldırıldı.

Birçok operasyonel işlemin CRM platformu üzerinden gerçekleştirilebilmesiyle kullanıcılar daha kolay işlem yapma fırsatına sahip olurken; tüm ilişki süreçleri daha müşteri odaklı yürütülmeye başlandı ve erişim noktasında oluşabilecek hatalar sıfırlandı.

Müşterilere en uygun çözümü sunuluyor

Müşterisinin ihtiyaçlarını doğru analiz ederek en uygun çözümü sunan Genbil Yazılım’ın Anadolu Hayat Emeklilik Müşteri Tutundurma Hayat Döngüsü için hayata geçirdiği Microsoft Dynamics CRM ile ilgili olarak, Anadolu Hayat Emeklilik Değişim ve Proje Yönetimi Müdürlüğü Müdür Yardımcısı ve CRM Proje Yöneticisi Başak Cengiz şu ifadeleri kullandı: “Projemizin başarısında doğru iş ortağını seçmiş olmamızın çok büyük etkisi olduğunu düşünüyorum. Genbil Yazılım, ürüne son derece hakim ve bireysel emeklilik sektöründe de tecrübeli bir firma olarak tasarımdan testlere, kullanıcı eğitimlerine kadar her aşamada projeye çok olumlu katkı sağladı.”

Genbil Kurucu Ortağı Hakan Parlak ise Anadolu Hayat Emeklilik’in müşteri ilişkilerinde yeni bir dönem başlatan CRM çözümüyle ilgili olarak “Genbil Yazılım olarak, müşterilerimizin ihtiyaçlarını doğru anlamak ve analiz etmek işimizin en önemli parçası. Ardından en uygun çözümü sunarak, müşterilerimizin hedeflerine doğrudan ulaşmalarına destek oluyoruz. Bu doğrultuda Anadolu Hayat Emeklilik için hayata geçirdiğimiz Microsoft Dynamics CRM ile müşterimizin beklentilerini tam karşılayabilmek ve kendi müşterilerine sağladıkları hizmet noktasında fark yaratmak bizim için de bir başarı örneği oldu. Anadolu Hayat Emeklilik’in beklentilerini dile getirirkenki iş birliğinin ise doğru çözümü sunabilmemizde etkisi büyük oldu” dedi.

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER