5 Kasım 2024, Salı
spot_img

Allianz Türkiye, Kristal Elma’dan 8 ödülle döndü

Allianz Türkiye’nin sağlık sigortacılığındaki vizyonunu, duygusal hikâyelerle anlattığı reklam kampanyası “Allianz Seninle”, Kristal Elma Yarışması’nda, 8 ödül kazandı.

Türkiye’de sigorta sektörünün en büyük şirketlerinden Allianz Türkiye, bu yıl 29’uncusu düzenlenen Kristal Elma Yarışması’nda 8 ödül kazandı. Allianz Türkiye’nin sağlık sigortacılığındaki vizyonunu, duygusal hikâyelerle anlattığı reklam kampanyası “Allianz Seninle”, Kristal Elma Yarışması’nda, biri “Büyük Ödül” olmak üzere kazandığı 5 ödül yanında, dijital ve Sosyal Medya Kategorisi’nde de 2 ödülün sahibi oldu. Allianz Türkiye, bunlarla birlikte, “Yılın Yaratıcılığa Cesaret Veren Reklamveren Özel Ödülü”nü de alarak, yarışmadan toplam 8 ödülle döndü.

Sevdiklerine onlara sevdiğini söyle

okan ozdemir allianz

Allianz Türkiye Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Okan Özdemir, bu  sonuçla ilgili olarak şunları söyledi:  “Reklam filmimizde misyonumuza, yani müşterilerimizin ve sevdiklerinin hayatlarının her aşamasında yanlarında olduğumuza vurgu yaptık. ‘Sen sadece sevdiklerine onları sevdiğini söyle, onlara destek ol, bu yolculukta yalnız değilsin, Allianz seninle’ diyerek duygulara hitap etmeyi başardık. Sigorta sektöründe alışılageldiği gibi korkutmayı değil, güven vermeyi seçtik. Türkiye’nin ilk akla gelen sağlık sigorta şirketi olma hedefimize bu reklam kampanyasıyla bir adım daha yaklaştığımızı düşünüyorum.”

Gündelik yaşama dair hikâyeleri Kalben’in sesi eşliğinde samimi bir dille anlatan reklam kampanyası, Allianz’a 1 Büyük Ödül, 4 Kristal Elma, getirdi. “Allianz Seninle” iletişimini dijital mecralara da taşıyan Allianz, SnapHack uygulamasıyla Dijital Reklam Kategorisi, Yaratıcı Mecra Kullanımı’nda da Kristal Elma alırken, Sosyal Medya Kategorisi Sosyal Medya Platformunun Yaratıcı ve Yenilikçi Kullanımı’nda Gümüş Ödül sahibi oldu. Reklamverenler Derneği’nin 25‘inci yılı vesilesiyle verilen “Yılın Yaratıcılığa Cesaret Veren Reklamveren Özel Ödülü”nün sahibi de olan AllianzTürkiye, Kristal Elma’dan toplam 8 ödülle döndü.

Effie ödülünü de aldı

AllianzSeninle

Concept Ajans tarafından hazırlanan ve 2016 yılının kasım ayında yayımlanan “Allianz Seninle” reklam kampanyası, “Reklamın Oscarı” olarak tanımlanan Effie Ödülleri’nden de kategorinin büyük ödülü olan gümüş ödülü kazanmıştı. Kalben’in yorumladığı “Haydi Söyle” şarkısının eşlik ettiği reklam kampanyası yayımlandığı günden itibaren büyük beğeni toplamıştı.

Kristal Elma’da Allianz Türkiye’ye hangi ödüller verildi

  • Film-TV, Sinema Kategorisi: Büyük Ödül
  • Film-TV, Sinema Kategorisi; Kurumsal İmaj: Kristal Elma
  • Film-TV, Sinema Kategorisi; Banka Sigorta ve Finansal Hizmetler: Kristal Elma
  • Uygulamada Mükemmellik Kategorisi; Yapım Yönetim; En İyi Kast: Kristal Elma
  • Uygulamada Mükemmellik Kategorisi; Yapım Yönetim; En İyi Reklam Filmi Yönetmeni: Kristal Elma
  • Yılın Yaratıcılığa Cesaret Veren Reklamveren Özel Ödülü
  • Dijital ve Sosyal Medya Kategorisi; Dijital Reklam; Yaratıcı Mecra Kullanımı: Kristal Elma
  • Dijital ve Sosyal Medya Kategorisi; Sosyal Medya; Sosyal Medya Platformunun Yaratıcı, Yenilikçi Kullanımı: Gümüş Ödül

 

 

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER