Hayatın her aşamasında müşterilerinin ve sevdiklerinin yanında olduğunu vurgulayan yeni bir reklam kampanyası başlatan Allianz Türkiye, ihtiyaçlara özel tasarlanmış çok sayıda sağlık ürünü ve hizmeti olduğunu “Allianz Seninle” mottosuyla kalplere taşıyor.
Allianz Türkiye, hayatın her aşamasında müşterilerinin ve sevdiklerinin yanında olduğunu vurgulayan yeni bir reklam kampanyası başlattı. “Allianz Seninle” adını taşıyan kampanya için çekilen ve duygusal bir tonda hazırlanan filmde; gündelik yaşama dair sıcak ve doğal hikayelere, yeni yorumuyla “Haydi söyle” şarkısı eşlik ediyor. Reklam filminde, zor zamanlarda ihtiyaç duyulan tek şeyin, sevgi ve destek olduğunun altı çiziliyor.
“Allianz her an müşterilerinin yanında”
Müşterilerinin sağlıklarını hayatlarının tüm evrelerinde korumayı ve ailelerinin yanında olmayı misyon edinmiş Allianz Türkiye’nin Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Okan Özdemir, yeni reklam filmiyle ilgili “Önceliğimiz her daim; beklenti, talep ve ihtiyaçlara göre sunduğumuz yenilikçi çözüm ve uygulamalarımızla, sadece hasar ya da hastalık zamanlarında değil, hayatlarının her evresinde müşterilerimizin ve sevdiklerinin yanlarında olmayı başarabilmek. Biz de gündelik yaşamda sağlıkla ilgili istemesek de hepimizin başına gelebilecek muhtemel konulara atıfta bulunacak nitelikte hikayelerden oluşan bir kampanya hazırlamak istedik. Kampanyamızda zor zamanlarda ihtiyaç duyulan en önemli şeyin sevgi ve destek olduğunu, Allianz’ın da her an müşterilerinin yanında olduğunu hatırlattık. Hayatın içinden üç farklı hikayeyi ‘Allianz Seninle’ mottosuyla ve duygusal bir tonda aktarırken, söylemek istediklerimize müzisyen Kalben de ‘Haydi Söyle’ye yaptığı yeni yorumla aracı oldu” diye konuştu.
Özdemir, sigorta sektöründe alışılagelenin dışına çıkan ve “sağlık sigortası”nın bir ihtiyaç olduğuna vurgu yapan, bunu yaparken de duygulara hitap etmeyi başaran bir reklam kampanyası yapmak üzere yola çıktıklarını söyledi. Özdemir, sözlerine şöyle devam etti: “Reklam filmimiz yayınlandığı ilk andan itibaren, başta sosyal platformlar olmak üzere oldukça ses getirdi. Yorumların ve bize yapılan bildirimlerin tamamı olumlu nitelikte ve duygulara dokunmayı başardığımız yönünde.”
Üç farklı hikaye ile anlatıldı
“Allianz Seninle” kampanyasının, Concept Ajans tarafından hazırlandığını, reklam filmi üretim, planlama ve hazırlık süreçlerinin yaklaşık üç ay sürdüğünü belirten Özdemir, reklam filmi çekimlerinin ise dört günde tamamlandığını söyledi. Üç farklı hikaye için üç farklı ana mekan ve bu hikayeleri tamamlayıcı nitelikte yan mekanlar kullanıldığını kaydeden Özdemir, çalışmada kreatiften dijitale, PR’dan prodüksiyona toplam 167 kişinin görev aldığını açıkladı.
“Her bütçeye uygun poliçeler sunuyoruz”
Allianz Sigorta’nın sağlık branşında sunduğu birçok ürün ve hizmet var. Bu reklam kampanyasında da tek bir ürün ya da hizmete yönlendirme yapılmıyor, sağlıkla ilgili tüm konularda ve ihtiyaç duyulan tüm anlarda, müşterilerinin yanında olduğuna vurgu yapılıyor. Okan Özdemir, “Allianz olarak, müşterilerimizin ihtiyaç, bütçe ve beklentilerine göre istedikleri gibi ve kişiye özel bir sağlık sigortası paketi oluşturmaları için gereken, günümüzün dijital çağına uygun hizmet standartlarını sağlamak amacıyla çalışıyoruz. Son dönemde özellikle Modüler Sağlık, Tamamlayıcı Sağlık, Sağlık Hızlı Hasar Bildirimi ya da Dr. Allianz gibi ürün ve hizmetlerimizin oldukça benimsendiğini ve müşteri memnuniyetinde üstün bir performans yakaladığını görüyoruz” şeklinde konuştu.