23 Aralık 2024, Pazartesi
spot_img

Allianz, yeni iletişim kampanyasını Dünya Okyanus Günü’de başlattı

Allianz,  faaliyet gösterdiği ülkelerin birçoğunda aynı anda bir iletişim kampanyasına başladı. ‘Hayata Hazır’ isimli iletişim kampanyasının, Dünya Okyanus Günü’ne özel olarak yayımlanan ilk filminde, sigorta yaptırmakla yüzmeyi öğrenmek arasındaki benzerliğe dikkat çekildi.

Allianz, ‘Hayata Hazır’ adını verdiği yeni global iletişim kampanyasını, faaliyet gösterdiği ülkelerin birçoğunda aynı anda hayata geçirdi. Allianz’ın, müşterilerinin güvenlerini, umutlarını güçlendirmek ve yeni maceralara atılmalarına destek olmak amacıyla hizmet sunduğuna vurgu yapan ‘Hayata Hazır’ isimli iletişim kampanyasının ilk reklam filmi Dünya Okyanus Günü’nde yayımladı.

‘Yaşam Kaynağı’ isimli filmde, sigorta yaptırmakla yüzmeyi öğrenmek arasındaki benzerliğe dikkat çekildi. Birlikte yüzen aile üyeleri, dalış yapan sporcular ve paralimpik sporcuların renkli görüntülerinin eşlik ettiği filmde, ‘Yüzmeyi öğrenerek suyun üstünde kalmaya hazırlandıktan sonra, suyun sunduğu harika fırsatların tadını çıkarmaya da hazır olursunuz. Hazırlık yaparak da, hayatın sunduğu her şeyden en iyi şekilde yaralanma imkânını bulursunuz’ mesajı verildi.

Filmde, sigortanın yalnızca olumsuz risklerden korunmak için değil, aynı zamanda hayatın sunduğu güzelliklere kucak açmak ve fırsatları cesurca değerlendirmek için gerekli olduğu vurgulandı.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER