Allianz Türkiye, Marketing Türkiye Dergisi tarafından gerçekleştirilen ALFA Awards’ta ‘Sigorta Şirketleri’ kategorisinde ALFA ödülünü kazandı
Allianz Türkiye, müşteri deneyimini en iyi yöneten markaların seçildiği ALFA Awards’ta ‘Sigorta Şirketleri’ kategorisinde ALFA ödülünün sahibi oldu. Marketing Türkiye Dergisi tarafından düzenlenen ve 2015 yılından bu yana müşteri deneyimini en iyi yöneten markaların ödüllendirildiği ALFA Awards’un ödül töreni 24 Mayıs 2018 tarihinde İstanbul Bomontiada’da gerçekleştirildi. Allianz Türkiye’nin ödülünü Allianz Türkiye Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Okan Özdemir ile Allianz Türkiye Müşteri Yönetimi Direktörü Erkan Işıksal teslim aldı.
“Yol haritamızı müşterilerimizin beklentileri belirliyor”
Törende konuşan Okan Özdemir, Allianz’ın tüm faaliyet alanlarının merkezine ‘müşteri odaklı’ yaklaşımı koyduğunu vurgulayarak “Sadece hasar ve tazminat karşılamanın çok ötesinde bir vizyonla çalışıyor, müşterilerimizin ihtiyaç duyduğu her an hayatlarında olabilmeyi önemsiyoruz. Yol haritamızı müşterilerimizin beklentileri belirliyor. Müşterimizi anlayıp dinleyerek, ihtiyaçlarına göre farklılaştırılmış ürün ve hizmetler sunmaya odaklanıyoruz. Bunun için de özellikle müşterilerimizin, içeriğini kolaylıkla anlayabileceği nitelikte, teknolojiyle desteklenmiş, doğru ürünü doğru kanaldan doğru iletişimle sunduğumuz modeller geliştiriyoruz” dedi.
“Müşterimize ‘Allianz Seninle’ diyoruz”
Müşteri ile iletişimlerini ‘Allianz Seninle’ mottosuyla yönettiklerini dile getiren Özdemir, “Bunu sadece bir motto olmaktan çıkarıyor, verdiğimiz sözün arkasında durarak, sağlıklarını, varlıklarını ve geleceklerini bize emanet eden müşterilerimizin hayatlarını daha konforlu hale getirmek için birçok programı hayata geçiriyoruz. Allianz olarak rekabette öne çıkabilmenin yolunun müşteri deneyimini iyileştirmekten geçtiğinin bilinciyle aldığımız bildirimler ve yaptığımız analizler ışığında ürün ve hizmetlerimizi sürekli iyileştiriyor, geliştiriyoruz. Sahip olduğumuz küresel deneyimi, yerel birikimimizle harmanlayarak yol alıyoruz” şeklinde konuştu.
12 ilden 1200 kişi değerlendirdi
ALFA Awards’ta markalar, 12 ilde 1200 kişiyle gerçekleştirilen ALFA Müşteri Deneyimi Endeksi araştırmasının sonuçlarına göre ödüllendirildi. İstanbul, Bursa, Balıkesir, İzmir, Ankara, Kayseri, Adana, Gaziantep, Malatya, Samsun, Trabzon, Erzurum illerinde yapılan yüz yüze görüşmeler sonucunda müşterilerin markayı deneyimleme istekleri; markanın iletişim faaliyetlerinin niteliği ve markanın tüketici nezdinde bilinirliği değerlendirildi.