29 Nisan 2024, Pazartesi
spot_img

Allianz Türkiye’den acentelerine özel mobil uygulama

Allianz Türkiye, acentelerin etkinliğini ve yetkinliğini artırmak üzere geliştirdiği DigitAll mobil uygulaması ile acentelerin, günlük iş akışı, hizmet ve performans takibini tek bir uygulama üzerinden kolayca yapabilmesini sağlayacak.

Sigorta şirketleri dijital dönüşüm kapsamında hem müşterileri hem de iş ortakları için yenilikler üretmeye devam ediyor.

Allianz Türkiye de bu kapsamda sigorta acentelerinin satış öncesi, satış süreci ve sonrasına uzanan servislerini dijital olarak geliştirmek ve iş ortaklarının çalışma zeminini güçlendirmek için dijital bir hizmet geliştirdi. ‘DigitAll’ adı verilen mobil uygulama, sigorta acentelerinin her an yanlarında olan, yardımcı bir asistan görevi üstlenecek.

Uygulamayı denemeye başlayan Allianz acenteleri, kullanıcı dostu ara yüzü sayesinde günlük iş akışlarını kendi tercihlerine göre önceliklendirirken ana ekran üzerinden de kolayca görüntüleyebilecek. Elementer/sağlık, emeklilik ve hayat gibi farklı branşlarda prim gelişiminin takibini kolaylaştıran uygulama ile acenteler ayrıca ödül ve teşvik programlarındaki güncel durumlarını ve kazançlarını da anlık olarak öğrenebilecek. Son durum bilgilendirmeleri ve duyurular da acentelerin günlük iş süreçlerini kolayca yönetmelerini sağlayacak.

Acentelerimizi dijital alanda güçlendirmeye devam edeceğiz

Konuyla ilgili açıklamalarda bulunan, Allianz Türkiye Satış ve Dağıtım Kanalları Genel Müdür Yardımcısı Ertuğrul Yücenur, acenteleri dijital dönüşüm alanında desteklediklerini söyleyerek “Acentelerimiz, müşterisinin her daim yanında olma misyonuyla çalışan Allianz’ın en önemli değerlerinden biri. Sigorta sektöründe dijital dönüşümün öncüsü olarak, acentelerimizi de bu alanda güçlendirmek en önemli hedeflerimizin başında geliyor. Bu kapsamda geliştirdiğimiz dijital dönüşüm projesi olan DigitAll mobil uygulamasını hayata geçirdik. Hedefimiz, acentelerimizin işlerine mekan bağımsız olarak, kullanımı kolay ve iyi bir deneyim sunan bir uygulama ile ulaşmalarını sağlamak. Önümüzdeki yıl, uygulamamızı acentelerden alacağımız geri bildirimlere paralel olarak ek özellikler ile geliştirmeye devam edeceğiz” dedi.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER