23 Kasım 2024, Cumartesi
spot_img

Allianz Türkiye müşterinin kapısını çalıyor

Allianz çalışanlarından 100 gönüllü, hafta boyunca hastanede yatan, ameliyata hazırlanan, emeklilik planları yapan, aracını tamire götüren 200 sigortalıyı ziyaret ederek, ‘Allianz Seninle’ mesajını verdi.

Allianz Türkiye’nin bu yıl ilk kez düzenlediği ‘Allianz Seninle Haftası’nda, 100 gönüllü çalışan 200 müşteriyle bir araya geldi. Bağlılık Programları ve Özel Müşteriler Yönetimi departmanı tarafından geliştirilen yeni proje çerçevesinde; hastanede yatan, ameliyata hazırlanan, emeklilik planları yapan, aracını tamire götüren sigortalılara ‘Allianz Seninle’ mesajı verildi.

Alllianz Türkiye CEO’su Aylin Somersan Coqui, “Allianz Seninle Haftası bize müşterilerimizle alakalı iç görü kazandırırken, müşterilerimizin hayatında da bir fark yarattı. Onlara bizim için ne kadar değerli olduklarını tekrar hissettirdi” diye konuştu.

“İyileşmemizin sırrı müşterilerimizin geri bildiriminde saklı”

okan ozdemir allianz
Lider şirketlerin değişime ayak uydurdukları sürece gelişip, daha da büyüyebileceğine işaret eden Alllianz Türkiye Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Okan Özdemir “Değişimin merkezinde müşterilerimizin beklentileri yatıyor. Değişimi yakalamanın ve rakiplerimizden farklılaşmanın; ürünlerimizi, hizmetlerimizi, kısacası işimizi daha iyileştirmenin sırrı müşterilerimizin geri bildirimlerinde saklı. Allianz Seninle Haftası, müşterilerimize hayatlarının her evresinde, bize ihtiyaç duydukları her an yanlarında olduğumuzu bir kez daha gösterdi. Bu nedenle günlük işlerinin, sorumluluklarının yanı sıra, sahaya çıkıp müşterilerimizin kapısını çalan tüm arkadaşlarımıza teşekkür ediyoruz” dedi.

Ziyaretlere Allianz yöneticilerinden; Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Okan Özdemir’in yanı sıra Yönetim Kurulu Üyesi Ahmet Turul, Sağlık Genel Müdür Yardımcısı Pınar Lembet ve Finans Genel Müdür Yardımcısı Ersin Pak da katıldı. ‘Allianz Seninle Haftası’nda ayrıca, genel müdürlüğe davet edilen müşteriler Eğitim Danışmanı ve Yazar Ethem Kocabaş’ın seminerine katılma fırsatı bulurken, üç müşteriyle çekilen “Küçük anlar, büyük mutluluklar” videoları da Allianz’ın sosyal medya hesaplarında yayınlandı.

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER