5 Aralık 2025, Cuma
spot_img

Allianz Türkiye, Felis Ödülleri’nden 19 ödülle döndü

Allianz Türkiye, pazarlama iletişimi alanında yaratıcılığın ve etkinin ödüllendirildiği Felis Ödülleri’nde bu yıl 19 ödül birden kazanarak önemli bir başarıya imza attı. 

Allianz Türkiye, Meme Kanseri Farkındalık Ayı kapsamında erken tanının önemine dikkat çeken “Elle Muayene” kampanyasıyla Jüri Büyük Ödülü ve “Yılın Fark Yaratan İşi” ödülünün de aralarında olduğu toplam 18 ödül aldı. “Yılın Fark Yaratan İşi” kategorisi, Felis Ödülleri’nin 20 yıllık tarihinde ilk kez verildi.

Allianz Türkiye’nin, Koruncuk Vakfı iş birliğiyle hayata geçirdiği ve kız çocuklarını yaşam boyu desteklemeyi amaçlayan “Bir Kız Gelecek” programı için hazırlanan “Türkiye’nin En Güçlü Kadın CEO’su + 1 Kız Gelecek” çalışması da Social Responsibility & Sustainability kategorisinde Felis Ödülü’ne layık görüldü.

Elle Muayene kampanyasından 18 ödül

Üç gün boyunca süren Felis Ödülleri programında Allianz Türkiye, özellikle meme kanserinde erken teşhisin önemini vurgulayan Elle Muayene kampanyasıyla öne çıktı. ELLE Dergisi iş birliğiyle hazırlanan kampanya; Craft Felis, Media Felis, Integrated Felis, Print & Publishing Felis, Entertainment Felis, Creative Commerce Felis, Social Responsibility & Sustainability Felis, Design Felis ve Healthcare & Wellness Felis kategorilerinde ödüller kazandı.

Ayrıca kampanya, global düzeyde yaratıcı stratejilerin ödüllendirildiği Curious Felis Ödülleri’nde iki Altın Ödül’ün sahibi oldu.

“Bir Kız Gelecek” programı ödülle taçlandı

Allianz Türkiye’nin 2023 yılında başlattığı “Bir Kız Gelecek” programı da bu yıl Felis’ten ödülle döndü. Koruncuk Vakfı iş birliğiyle yürütülen program, bu yıl Ekonomist Dergisi’nin geleneksel “50 En Güçlü Kadın CEO” zirvesine ismini vererek etkinliği “50+1”e dönüştürmüştü.

“Önceliğimiz toplumsal farkındalığı artırmak”

Ödüllere ilişkin değerlendirmede bulunan Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı, şunları söyledi:

“Allianz olarak müşterilerimizin ve toplumun ihtiyaç duyduğu her yerde, yaşam boyu yol arkadaşı olma vizyonuyla hareket ediyoruz. Bu vizyonu temel alarak hayata geçirdiğimiz tüm iletişim ve pazarlama kampanyalarında toplumsal farkındalığı artırmaya öncelik veriyoruz. Elle Muayene ve Bir Kız Gelecek programını yaratıcı ve etkili kampanyalara dönüştürerek daha geniş kitlelere ulaşmayı hedefledik. Bu çalışmalarla aldığımız ödüller bizi gururlandırıyor. Kampanyalarımıza emeğini ve yaratıcılığını katan tüm ekip arkadaşlarımıza ve iş ortaklarımıza teşekkür ederiz.”

CEVAP VER

Lütfen yorumunuzu giriniz!
Lütfen isminizi buraya giriniz

SON EKLENEN HABERLER