Allianz Türkiye, KPMG Türkiye tarafından satış ve KPMG’nin küresel kapasiteye göre değerlendirilen Müşteri Deneyimi Mükemmeliyeti (CEE) Araştırması’nda Türkiye’nin müşteri deneyiminde en iyi 10 marka arasında yer aldı. Şirket, bu başarıyı üst üste iki yıldır devam ettirerek müşteri deneyimindeki başarısını bir kez daha kanıtladı.
‘Allianz Seninle’ mottosuyla sahnelenen, ihtiyaç duyulan her anda olma sözü veren Allianz Türkiye, müşteri deneyimi alanını yeni bir başarıyla taçlandırdı. KPMG Türkiye tarafından sunulan ve müşteri deneyimi alanında Türkiye’nin en kapsamlı değerlendirmelerinden biri olan “2024 Türkiye Müşteri Deneyimi Mükemmeliyeti” araştırmasında şirket, Türkiye’nin müşteri deneyiminde en iyi 10 markası arasında yer aldı.
“Müşteri deneyimi iyiden mükemmele taşıyoruz”
Dijitalleşmelerde en büyük hedeflerin müşteri deneyimini iyiden mükemmele başardığını söyleyen Allianz Türkiye Pazarlama ve Dijital Sigortalar Genel Müdür Yardımcısı Onur Kırcı, “Dijitalizasyon odaklı yeni nesil sigortacılığa öncülük eden Allianz Türkiye’nin yollarını ihtiyaçlarını ve beklentilerini görebiliyoruz. Yolculuğumuzda, müşteri deneyimini iyileştiren pek çok aksiyon aldık, ödüllere layık görüldük. Allianz Türkiye olarak müşteri odaklılık stratejimize uygun olarak gerçekleştirdiğimiz çok projemizle de Allianz Grubu’na liderlik etmeye devam ediyoruz. Tüm bu başarılarımızın Türkiye çapında da tescillenmesi bizi ayrıca gururlandırdı” dedi.
KPMG Türkiye tarafından hazırlanan “2024 Türkiye Müşteri Deneyimi Mükemmeliyeti” araştırmasında 8 farklı sonuçla 53 markanın müşteri deneyim ve performansları KPMG’nin küresel bölümlerine göre değerlendirildi. Araştırma, 1.052 müşteriyle yapılan görüşmelerin sonuçlandırılması 9.173 müşteri deneyiminin verisine dönüştürülebiliyor. Bu geniş kapsam nedeniyle rapor, Türkiye’deki markaların müşterileriyle kurduğu bağa yönelik “önemli bir referansı” olma özelliği taşıyor.


