Allianz Türkiye, İstanbul Finans Merkezi’nin sembol yapılarından biri haline gelen Allianz Tower ile Harvard Business Review Dergisi tarafından düzenlenen “Geleceğin Ofisleri” etkinliğine konu oldu.
Etkinlik kapsamında konuşmacı olarak yer alan Allianz Türkiye İç İletişim Müdürü Özlem Özer ve Strateji Ofisi Analisti Sümer Uysal, ofis taşımak ve modern ofislere yerleşme süreci hakkında yaptıkları sunumda Allianz Tower’ın gelişimini anlattılar.
70’ten fazla ülkede 148.000 çalışanıyla 85 milyon müşterisine hizmet veren, dünyanın lider finans ve sigorta şirketi Allianz’ın Türkiye’ye duyduğu güvenin, kalıcılığının ve sektördeki liderliğinin en son ve somut örneği olan Allianz Tower, geleceğin ofis modeli olarak övgü toplamaya devam ediyor. Türkiye’nin LEED Platin sertifikalı ilk kulesi olan Allianz Tower, Harvard Business Review dergisi ev sahipliğinde düzenlenen Türkiye’nin önde gelen şirketlerinin katılımıyla, gelecekte yaygınlaşacak ofis modelleri, işgücünü yeniden biçimlendirecek yeni kuşaklar ve yeni ofis trendlerinin tartışıldığı “Geleceğin Ofisleri” etkinliğinde örnek proje olarak anlatıldı.
Etkinlik kapsamında, Allianz Türkiye İç İletişim Müdürü Özlem Özer ve Strateji Ofisi Analisti Sümer Uysal, ofis taşımak ve modern ofislere yerleşme süreci hakkında dijital dünyaya uygun, sürdürülebilir ve çevre dostu yapısıyla öne çıkan Allianz Tower örneği üzerinden bir sunum gerçekleştirdiler. Odağa insanı alarak yapılan değişim yönetimi, çift yönlü simetrik iletişimi destekleyen iç iletişim planı ve tüm fonksiyonların işbirliği ile yürütülen taşınma sürecine değinilen sunumda, toplumun yaşam kalitesini artırma vizyonuyla çalışmalarını sürdüren Allianz Türkiye’nin, Allianz Tower yatırımıyla çalışanlarının da yaşam kalitesini artırmaya yönelik önemli bir adım gerçekleştirildiğine dikkat çekildi.