Allianz Türkiye yöneticileri, Modüler Sağlık Sigortası yaptıran müşterileriyle Allianz Tower’da araya geldi. ‘Allianz Müşteri Günleri’ adı altında düzenlenen yemekte müşteriler, deneyim ve önerilerini yöneticilerle paylaştı.
Allianz Türkiye, Müşteri Günleri adı altında yeni bir uygulama başlattı. Geçtiğimiz günlerde pazarlama departmanı tarafından ilki gerçekleştirilen ve Allianz Modüler Sağlık Sigortası sahibi bir grup müşterinin konuk olduğu yemekli gecede bilgilendirme yapıldı.
Yılda 4 kez düzenlenecek
Allianz Müşteri Günleri’ne konuk olan sigortalılar, rastgele yapılan aramaların sonucunda, daveti kabul eden kişiler arasından seçiliyor. Allianz Türkiye yılda 4 kez gerçekleştirmeyi planladığı buluşmalara sırayla farklı sigorta ürünlerine sahip müşterilerini davet ederek deneyimlerini aktarma fırsatı sunacak.
Allianz Türkiye Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Okan Özdemir, Sağlık Genel Müdür Yardımcısı Pınar Lembet, Sağlık Operasyon Direktörü Nedim Tarakçı ve pazarlama departmanından Burcu Koldemir, Gülşah Kaya Köse ile Erkan Işıksal’ın katıldığı yemekte, konuklar Allianz deneyimlerini ve önerilerini yöneticilerle paylaştı.
“Geribildirimler çok değerli”
Okan Özdemir, “Müşterilerimizin tüm geribildirimleri bizim için çok değerli. Sağlıklarını, varlıklarını ve geleceklerini bize emanet eden müşterilerimizin yanında olmak, onlara en iyi ürün ve hizmetleri sunmak için çalışmalarımıza devam ediyoruz” ifalederini kullandı.